Sinds 14 mei ben ik de trotse eigenaar van een Zoe R90 en wat een genot! Tenminste...het rijden ermee wel, maar het laden is een drama

Ik kan NERGENS in Amsterdam de Zoe laden bij een Nuon laadpaal...en laat Amsterdam er nu mee vol staan! Na 3 dagen in bezit te hebben, is de Zoe terug gegaan naar de Renault dealer. Zij hebben alles nagekeken en de nieuwste software erop gezet en getest...en de Zoe laadt gewoon op. In Amsterdam heb ik de Zoe gelijk aan de Nuon laadpaal gehangen en........niks!
Ik ben langs Renault Amsterdam gegaan en jawel: Renault Amsterdam kent het probleem. Het ligt aan de laadpaal die Nuon in Amsterdam heeft geplaatst. Heijmans plaatst de palen in opdracht van Nuon. Ik had iemand van Heijmans aan de lijn en die zegt, dat het aan de Renault Zoe ligt, Renault zegt dat het aan de laadpaal ligt, want rijd Amsterdam uit en pak een laadpaal en de Zoe laadt op!
Ik ben dus nu genoodzaakt om aan een snellader te laden of ergens buiten Amsterdam aan een gewone publieke laadpaal.
Zijn er hier meer mensen met een Zoe die in Amsterdam wonen en hetzelfde probleem hebben??
Groet,
Marc