Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds kort ik heb een espace 2006 IV, ik heb een paar vragen
- espace heeft ingebouwde dvd maar heb geen afstandsbediening van de dvd van waar kan ik hem bestellen
- cruise control soms werkt niet
- gedeelte waar die knop van cc, esp, pdc zit wordt warm
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een maand of 10 heb ik een Renault Traffic II Camper op mijn naam die ik geerft heb van mijn broer. Helaas heeft de camper problemen en na meerdere handige handen is het denk ik tijd mijn vraag via het forum te stellen om te...
Wij hebben in aug 2023 bij de dealer een Sandero 1.0 TCE Bif Comfort gekocht uit aug 2020 met ca 40.000km op de teller.
Na ca twee maanden zijn wij voor het eerst teruggeweest omdat de auto incidenteel niet in 1x startte. Er is toen een condensor...
Ik heb op, inmiddels, twee verschillende dagen in totaal 5 keer ervaren dat, rijdende op cruise control, de auto plotseling afremde en tegelijkertijd de radio uitviel en de navigatie bevroren was. Dit fenomeen doet zich voor vanaf de datum van de...
Beste lotgenoten... vraagje bertreft ACC... is dit te realiseren door alleen de knopjes op stuur de installeren?.
Heb namelijk een twingo uit 2016 gehad en die had aleen een snelheidslimiet knop. Daar heb ik een combi knop infezet met cruisecontrol...
Twingo 2, 2012 1.2 16V, D4F-E7 (zie bijlage)
Handgeschakeld met Cruisecontrol en toerenteller.
Probleem:
Stationair bij warm laag in toeren valt niet uit.
Bij gasgeven soms hapering bij 1200-1500 toeren
Bij toeren boven ca. 3000 toeren weinig power...
Sinds vandaag heb ik een clio esprit alpine e tech 2024.
En wat ik ook doe of probeer, ik krijg de “normale” cruisecontrol maar niet gevonden. Het is of een snelheidsbegrenzer, die voorkomt dat ik harder rij dan ingesteld (maar snelheid...
Sinds half augustus 2024 hebben we een Dacia Duster Hybride 140 hiervoor een Renault Kangoo 1.2.tce automaat b.j. 2018.
Beide hebben een Cruise control, de werking van de Dacia is naar mijn mening dat hij veel te snel/ heftig naar zijn vooraf...