Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hier nog iemand voor omgeving Amersfoort die graag Android Auto wil hebbenthebest07111 schreef:Woont er iemand in de buurt van amersfoort die het toevallig wilt activeren.
Evt tegen betaling
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hier nog iemand voor omgeving Amersfoort die graag Android Auto wil hebbenthebest07111 schreef:Woont er iemand in de buurt van amersfoort die het toevallig wilt activeren.
Evt tegen betaling
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
gram schreef:Hier nog iemand voor omgeving Amersfoort die graag Android Auto wil hebbenthebest07111 schreef:Woont er iemand in de buurt van amersfoort die het toevallig wilt activeren.
Evt tegen betaling
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat klopt allemaal helaas. Ik heb hem zelf van APK mirror gedownload:zoe2goe schreef:Ik heb inmiddels de activatie van AA doorlopen in de auto. https://www.android.com/auto/faq/ zegt echter dat het niet in NL beschikbaar is en ik zie het, ik neem aan om die reden (want ik draai Android 7), niet in de play store. Zie ik nog iets anders over het hoofd? Zo ja wat, zo nee, wat ik de gemakkelijkste truc?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
En dat was 'm. Zeer bedankt. Voel me een beetje suf want dit is het soort van "stuff" want ik wel moet weten, maar lui geworden van de auto-installs.Mastah schreef:Heb je wel de juiste versie (arm versus arm64) voor je mobiele telefoon gedownload? Want met Android 7 zou het prima moeten werken.
Hide post links |
Ook ik betaal graag een passende vergoeding als iemand dat lukt in mijn Kadjar van april 2016.Dave_de_W schreef:Ik houdt me aanbevolen als iemand dit lukt om tegen vergoeding ook die van mij om te 'bouwen'
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb je er een plaatje van hoe je het hebt aangesloten?birdibird schreef:Vandaag maar eens met de Bluetooth dongle en wat draadjes Android Auto op de Zoe geactiveerd.
Hide post links |
Op de eerste pagina staat een link onderaan naar een post van Fivari, daar staan goeie plaatjes.Plumifrons schreef:Heb je er een plaatje van hoe je het hebt aangesloten?birdibird schreef:Vandaag maar eens met de Bluetooth dongle en wat draadjes Android Auto op de Zoe geactiveerd.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |