Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een werkplaats handboek altijd handig. Zou ik een link kunnen ontvangen? Gisteren heeft mijn Espace mij laten staan ivm een defekte watergekoelde dynamo. Gezien ik de laatste twee jaar al genoeg heb uitgegeven aan de auto zou ik deze zelf willen vervangen. Een uitleg zou hierbij handig kunnen zijn. Ik heb een fase 1 (2004).
Ik was wat voorbarig met mijn bericht. Die link had ik wel gezien maar werkte bij mij niet. Ik had echter al eens eerder, half jaar geleden of zo, een link gekregen die ik kwijt was en weer gevonden heb. Wat ik wilde weten heb ik nu en kan ik lezen. Dank daarvoor...
Nu wachten dat mijn gestrande Espace IV door de ANWB thuisgebracht word.. Dan kan het sleutelen beginnen.
“Verwijderd 5770” is niet meer actief op dit forum.
De naam zegt het eigenlijk al.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik ben eigenaar van een Renault Kangoo 1,5 dci bouwjaar 2014 en als gepenioneerde is naar de garage gaan een dure zaak. Daarom wil ik kleinere reparaties graag zelf uitvoeren. Hiervoor zoek ik het werkplaatshandboek, ik weet niet of dit er is in PDF...
Mijn naam is Javi en ben sinds kort eigenaar van een Zoe q210. Heb de auto overgenomen met laadproblemen. Ik zoek hiervoor een werkplaatshandboek en of technische (meet)gegevens om het een en ander uit te sluiten. Heb een professioneel...
Hoi allen,
ben opzoek naar een werkplaatshandboek voor mijn zoon zijn clio station uit 2018.
Hebben een originele gebruikte clio trekhaak gemonteerd alleen werkt de verlichting en dergelijke niet op de stekker. Alles juist aangesloten alleen blijven...
Hallo,
Ik ben op zoek naar het werkplaatshandboek of het elektrisch schema voor mijn Renault kangoo II uit 2015. Het is een diesel.
Heeft iemand misschien een PDF of een hard copy?