Hallo,
De lampjes in mijn kachel paneel zijn kapot. Toen ik deze wilde vervangen ging het dashboard heel zwak branden en in het kachelpaneel branden ze niet. Als ik de lampjes er allemaal uithaal blijft het dashboard wel normaal branden. Dus ik heb de lampjes eruit gelaten en ben maar zo blijven rijden. Nu gaat ook het dashboard zwakker branden als ik de airco aanzet. Zou dit een massa probleem zijn? Is er iemand die dit probleem kent?
Ook gaat de auto niet automatisch opslot tijdens het rijden (ook niet als ik de knop langer in gedrukt houd) en gaat de gordel verklikker niet piepen. Lijkt mij een snelheids sensor, maar de km teller werkt wel. Ook iemand enig idee?
Groet,
Duuk
elektrische storing Megane 2002 1.6
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht