Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb ook al jaren dat abonnement. Het lukt nog steeds niet. Nog steeds is de server niet beschikbaar. Lijkt mij toch sterk dat ik naar een andere computer moet om te proberen. Er zijn toch meer mensen met een iMac
MaHeDu schreef:Net update gedraaid voor de Clio. Nou liep ik wel een versie achter met updaten alleen nu zie ik versie Europe V1005.V8811 staan en niet v1010.xxxx. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Rlinkstore geeft aan dat ik helemaal up-to-date ben.
De kaart die in de Rlinkstore staat is groot 4.518 Mo. Er staat geen versienr bij.
Het rijtje met kaarten en versienummers is überhaupt helemaal verdwenen. In het verleden zag ik bijvoorbeeld de kaarten 985, 990 e.d. staan. Nu niet meer.
Nog een keer systeem bijgewerkt nog steeds geen V1010,xxxx
Mijn abonnement verloopt over 415 dagen
Vr. Gr.
Marcel
Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Talisman Estate TCE 140 bj 2021
Ik heb de update ook uitgevoerd, en ook kaart 1011, om precies te zijn v1011.v9022
Je moet je weinig aantrekken van de meldingen die je krijgt over welke update enzo, want hier klopt niets van.....
Zorg dat Rlink geinstalleerd is, en doe de sd-kaart in je pc (eventueel opnieuw opstarten)
Dit is de melding als ik kijk bij mijn producten in de r-link store en dan kies voor Mijn apps beheren.
R-LINK STORE - FOUTMELDING
Exception serveur :
(500 500 TECHNICAL_ERROR)
stackTrace :
(org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.logAndRethrow(OperationTrackerImpl.java:121) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:88) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.PerThreadOperationTracker.invoke(PerThreadOperationTracker.java:87) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.RegistryImpl.invoke(RegistryImpl.java:1124) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementResourcesImpl.invoke(ComponentPageElementResourcesImpl.java:146) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.triggerContextEvent(ComponentPageElementImpl.java:1058) at org.apache.tapestry5.internal.structure.InternalComponentResourcesImpl.triggerContextEvent(InternalComponentResourcesImpl.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageActivatorImpl.activatePage(PageActivatorImpl.java:34) at $PageActivator_af84c110df4786.activatePage(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderRequestHandlerImpl.handle(PageRenderRequestHandlerImpl.java:57) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$38.handle(TapestryModule.java:2222) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4787.handle(Unknown Source) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4726.handle(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.ComponentRequestHandlerTerminator.handlePageRender(ComponentRequestHandlerTerminator.java:48) at org.apache.tapestry5.services.InitializeActivePageName.handlePageRender(InitializeActivePageName.java:47) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.lsf.tapestry.security.filter.PageProtectionFilter.handlePageRender(PageProtectionFilter.java:66) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4723.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.filters.Log4jFilterTapestry.handlePageRender(Log4jFilterTapestry.java:44) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4724.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df46e3.handlePageRender(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderDispatcher.dispatch(PageRenderDispatcher.java:45) at $Dispatcher_af84c110df46e8.dispatch(Unknown Source) at $Dispatcher_af84c110df46df.dispatch(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$RequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.RequestErrorFilter.service(RequestErrorFilter.java:26) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$3.service(TapestryModule.java:902) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$2.service(TapestryModule.java:892) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.StaticFilesFilter.service(StaticFilesFilter.java:90) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.common.P3PHTTPHeader.service(P3PHTTPHeader.java:24) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:105) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:95) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.util.ConcurrentBarrier.withRead(ConcurrentBarrier.java:85) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter.service(CheckForUpdatesFilter.java:119) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at $RequestHandler_af84c110df46d5.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$HttpServletRequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:253) at org.got5.tapestry5.jquery.services.AjaxUploadServletRequestFilter.service(AjaxUploadServletRequestFilter.java:27) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.upload.internal.services.MultipartServletRequestFilter.service(MultipartServletRequestFilter.java:44) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.gzip.GZipFilter.service(GZipFilter.java:53) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.IgnoredPathsFilter.service(IgnoredPathsFilter.java:62) at $HttpServletRequestFilter_af84c110df46d1.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$1.service(TapestryModule.java:852) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.TapestryFilter.doFilter(TapestryFilter.java:171) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.UrlRewriteFilter.doFilter(UrlRewriteFilter.java:25) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.SessionFilter.doFilter(SessionFilter.java:48) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:233) at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:191) at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:127) at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:102) at org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:554) at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:109) at org.apache.catalina.connector.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:298) at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:190) at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:291) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:779) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:708) at org.apache.jk.common.ChannelSocket$SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:901) at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:690) at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) Caused by: org.apache.tapestry5.runtime.ComponentEventException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1141) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.access$3100(ComponentPageElementImpl.java:61) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1062) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1059) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:74) ... 77 more Caused by: net.awl.appshop.renault.common.exceptions.LsfWebException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.onActivate(ManageProducts.java:200) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.base.GenericPage.dispatchComponentEvent(GenericPage.java) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.dispatchComponentEvent(ManageProducts.java) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.dispatchEvent(ComponentPageElementImpl.java:932) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1117) ... 81 more )
@MrClio
Deze melding kreeg ik ook na 2 weken bezig te zijn voor het eerst vanmiddag. Bleek dat Renault klantrelaties zelf een account aangemaakt te hebben omdat 'n doorgebeld account van mij niet doorgegeven was door 'n collega. Ik kreeg een email met advies hoe te handelen. Opnieuw toolbox installeren (dat had ik inmiddels al 15 keer gedaan) dan eerst zonder kaart producten en sdkaart aanklikken en synchroniseren. dan de sd kaart erin en op producten, mijn app, r-link synchroniseren. Zo gedaan, zonder enkel vertrouwen natuurlijk, en het lukt natuurlijk ook niet. weer de service is niet beschikbaar. Ook in de auto begint hij te downloaden en uiteindelijk wordt aangegeven dat de dienst niet beschikbaar is voor dit ogenblik.
Opnieuw mijn auto verwijderd uit de r-link store en opnieuw ingebracht. Toen ongeveer in omgekeerde volgorde gehandeld, eerst mijn producten mijn app en r-link synchroniseren en hij begon warempel te downloaden en moet nog 14 min. Nu afwachten of het alleen de 'verplichten r-link update' is of ook de nieuwe kaart er al in zit.
Mijn SD kaart zit nog niet in de computer.
Wordt vervolgd.
Bovenstaande lijst met foutmeldingen kreeg ik ook aan het begin van de middag. Zojuist ging het gewoon goed. Alleen blijf ik de zelfde 10.5 kaart zien.
Gr. Jo
@Marguerite,
Dat ben ik helemaal met je eens,wel onder voorbehoud natuurlijk dat je de update kunt binnen halen.
Ikzelf heb vanmorgen contact opgenomen met Renault nl en die zetten het nu door . Binnen 5 werkdagen is er een contact moment gepland.
Hier dus eerst maar eens op wachten.
Ik zal het voor mijn mede lotgenoten laten weten hoe het verloopt.
maandagmiddag toen ik eindelijk vol optimisme het downloaden zat te bekijken heb ik na het downloaden de sdkaart in de auto gestopt waar niets gebeurde. Opnieuw de kaart in de computer en de kaarten gedownload en warempel daar begon hij, 30 min. ongeveer. Opnieuw naar de auto waar weer niets gebeurde. Was inmiddels van 13 u tot 18.00 uur bezig.
Weer ingelogd in de computer, producten, mijn apps, synchroniseren en jawel hoor daar stond weer dat de service tijdelijk niet beschikbaar was. Dit is tot vanochtend zo gebleven.
Ben vanochtend, nadat Maandag eerst weer 'n dossier aangemaakt moest worden, door dhr Kees van Tilburg gebeld en hij heeft beloofd een nieuwe SDkaart naar de dealer te sturen. Volgens hem overschrijven de gegevens niet de gegevens in de oude kaart. In de auto gebeurt namelijk niets.
Dit wordt dan een nieuwe kaart nr 2005 waar het ook voor staat maar het gaat er om dat de kaart op zich nieuwer is dan die ik nu heb. Hij moet daarna wel geüpdate worden omdat versie 1010 is er wel al aldus dhr van Tilburg maar versie 1011 is er ook een dezer dagen.
In die tussentijd heb ik ook mijn auto diverse keren verwijderd uit mijn R-link en een nieuw account aangemaakt en opnieuw mijn auto erin gezet. Dit mocht allemaal niet baten. Dus veel tijd kwijt voor niets. Ook de toolbox bij elkaar in ruim 2 weken wel 20x opnieuw geïnstalleerd.
Tot zover...
@JurJo
Even blijven meedenken. Je hebt niet toevallig iets als de NoScript extensie in je browser geïnstalleerd? Zo ja, is Rlink vertrouwd gezet?
Gr. Jo
@ Jur Jo ik denk dat de fout niet bij jou ligt maar in het complexe systeem van Renault zelf.
Dus maak jezelf niet gek met deze materie gewoon dealer of Renault nl blijven contacten.
Succes
Hi @jurJo, Mag ik vragen hoe je dan in contact komt met Renault? Bij mij ook niets dan ellende met vastlopende updates, downloads, etc. Na heel veel gedoe blijft de R-Link-store maar melden dat er een update voor mijn Zoe klaar staat, waarna hij telkens opnieuw met V1000 aankomt. Heb je een telefoonnummer of email-adres van Renault voor mij? Dank!
Nee hoor Alwin, geen handige backdoor.
Eerst klantrelaties bellen(0800-0303) waar je niet Kees van Tilburg aan de lijn krijgt maar eerst nog ‘n paar keer,tja...
Dan krijg je binnen 5 werkdagen een mail met advies wat dus niet werkt. Dan blijf je zelf weer een tijdje aankl.... tot je er genoeg van hebt. Dan moet je weer 1 of 2 keer bellen en als ze dan eindelijk doorhebben dat jij je best hebt gedaan en het niet lukt dan moeten ‘zij’ ‘n dossier aanmaken en sturen het door naar dhr van Tilburg. Als je dan geluk hebt word je door hem gebeld na ‘n paar dagen met een oplossing. (Hoop ik voor je).
Dit is voor mij niet de 1e keer. Heb 3 jaar lang veel ellende gehad. Nieuw systeem in de auto tevergeefs. In Portugal ‘behandeld’ daar zitten de ‘genieën ‘ voor R-link, coulances gekregen en het laatste jaar ging het redelijk want er zijn natuurlijk weinig updates. Tot nu.
Yes ! Gisteravond zonder moeite versie 1011 geinstalleerd
SD kaart in PC
Rlinktoolbox opgestart
kreeg melding dat ik dat er een nieuwe versie rlinktoolbox beschikbaar was
update gedaan
maakte verbinding met Renault
kreeg melding dat er een belangrijke update was waarop de toolbox automatisch deze ging downloaden.
en vanochtend in de auto bleek het om kaart v1011 te gaan
Ik heb niet eens op de rlink store hoeven aan te loggen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Als ik de usbstick gebruik in de toolbox krijg ik te zien dat de navigatie up to date is. Heb nu al twee keer onderweg meegemaakt dat de wegen niet kloppen? Onderstaande tekst is de eerste regel die in de tekst staat van de logfile :
Ik heb een Renault Megane IV break uit 2019 met OS: 9.0.33.431 R-Link 2.
De afgelopen maanden probeer ik een kaartupdate geïnstalleerd te krijgen, maar telkens met een foutmelding Kaartupdate: Updatebestanden onvolledig . Bij de Renault...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Ik heb een Renault Captur gekocht uit 2018 met TomTom navigatie versie v990v8348.
Wat moet ik doen om hier de meest recente kaart op te krijgen?
Moet ik hiervoor een abonnement afsluiten bij Tomtom?
Heeft iemand een instructie voor het updaten van...
Ik heb al wat lopen zoeken op dit forum nadat carminat gebruikers melden dat ze ineens geen gps lock hebben en op een vreemde plek staan. Zo sta ik ook ineens 20 kilomter naar het oosten. Bij gps status geen enkele sateliet lock Dus ik dacht GPS...