TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Zou het nog iets uitmaken of je de update bij abonnement krijgt of dat je m in de store koopt? :shock:

Geen idee. Ik heb abonnement. En dus zonder problemen in de auto nu.....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ik heb ook al jaren dat abonnement. Het lukt nog steeds niet. Nog steeds is de server niet beschikbaar. Lijkt mij toch sterk dat ik naar een andere computer moet om te proberen. Er zijn toch meer mensen met een iMac

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 nov 2016
Laatste bezoek: 16 okt 2024 20:16
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

MaHeDu schreef:Net update gedraaid voor de Clio. Nou liep ik wel een versie achter met updaten alleen nu zie ik versie Europe V1005.V8811 staan en niet v1010.xxxx. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Rlinkstore geeft aan dat ik helemaal up-to-date ben.

De kaart die in de Rlinkstore staat is groot 4.518 Mo. Er staat geen versienr bij.
Het rijtje met kaarten en versienummers is überhaupt helemaal verdwenen. In het verleden zag ik bijvoorbeeld de kaarten 985, 990 e.d. staan. Nu niet meer.

Nog een keer systeem bijgewerkt nog steeds geen V1010,xxxx :oops:


Mijn abonnement verloopt over 415 dagen
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Talisman Estate TCE 140 bj 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ns_joep
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 aug 2016
Laatste bezoek: 02 feb 2023 18:23
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door ns_joep »

Bij mij ook Europe V1005.v8811
En bijgewerkte kaart, althans in mijn rij-omgeving.
Renault Clio E-Tech Full Hybrid 140 - Engineered
16-08-2024 : Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Tja en onze grote Renaultbaas Carlos Ghosn viert vakantie in Japan. Behind bars.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 76
Berichten: 163
Lid geworden op: 13 mei 2016
Laatste bezoek: 19 dec 2024 23:41
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

Bij mij geen problemen.
Update gedaan.
SD in de auto. Daar eerste melding over software update, na herstart nieuwe kaart en dat is V1010
Renault Megane Estate 1.6 Plug-in Hybrid 160 R.S. Line (03-2021 / aanschaf 05-2024)
Easy Link software: 283C39788R
Kaart Europa 2024-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015
Laatste bezoek: 07 dec 2022 15:37
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Eh na de update heb ik versie1011.....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Veldmuis
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2018
Laatste bezoek: 26 nov 2018 06:40
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Veldmuis »

Ik heb de update ook uitgevoerd, en ook kaart 1011, om precies te zijn v1011.v9022
Je moet je weinig aantrekken van de meldingen die je krijgt over welke update enzo, want hier klopt niets van.....

Zorg dat Rlink geinstalleerd is, en doe de sd-kaart in je pc (eventueel opnieuw opstarten)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015
Laatste bezoek: 07 dec 2022 15:37
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

1011 is volgens TomTom in juni 2018 uitgegeven. Net geen half jaar oud .....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Dit is de melding als ik kijk bij mijn producten in de r-link store en dan kies voor Mijn apps beheren.

R-LINK STORE - FOUTMELDING
Exception serveur :

(500 500 TECHNICAL_ERROR)


stackTrace :

(org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.logAndRethrow(OperationTrackerImpl.java:121) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:88) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.PerThreadOperationTracker.invoke(PerThreadOperationTracker.java:87) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.RegistryImpl.invoke(RegistryImpl.java:1124) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementResourcesImpl.invoke(ComponentPageElementResourcesImpl.java:146) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.triggerContextEvent(ComponentPageElementImpl.java:1058) at org.apache.tapestry5.internal.structure.InternalComponentResourcesImpl.triggerContextEvent(InternalComponentResourcesImpl.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageActivatorImpl.activatePage(PageActivatorImpl.java:34) at $PageActivator_af84c110df4786.activatePage(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderRequestHandlerImpl.handle(PageRenderRequestHandlerImpl.java:57) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$38.handle(TapestryModule.java:2222) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4787.handle(Unknown Source) at $PageRenderRequestHandler_af84c110df4726.handle(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.ComponentRequestHandlerTerminator.handlePageRender(ComponentRequestHandlerTerminator.java:48) at org.apache.tapestry5.services.InitializeActivePageName.handlePageRender(InitializeActivePageName.java:47) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.lsf.tapestry.security.filter.PageProtectionFilter.handlePageRender(PageProtectionFilter.java:66) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4723.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.filters.Log4jFilterTapestry.handlePageRender(Log4jFilterTapestry.java:44) at $ComponentRequestFilter_af84c110df4724.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df4727.handlePageRender(Unknown Source) at $ComponentRequestHandler_af84c110df46e3.handlePageRender(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.PageRenderDispatcher.dispatch(PageRenderDispatcher.java:45) at $Dispatcher_af84c110df46e8.dispatch(Unknown Source) at $Dispatcher_af84c110df46df.dispatch(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$RequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:302) at org.apache.tapestry5.internal.services.RequestErrorFilter.service(RequestErrorFilter.java:26) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$3.service(TapestryModule.java:902) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$2.service(TapestryModule.java:892) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.StaticFilesFilter.service(StaticFilesFilter.java:90) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.common.P3PHTTPHeader.service(P3PHTTPHeader.java:24) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:105) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter$2.invoke(CheckForUpdatesFilter.java:95) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.util.ConcurrentBarrier.withRead(ConcurrentBarrier.java:85) at org.apache.tapestry5.internal.services.CheckForUpdatesFilter.service(CheckForUpdatesFilter.java:119) at $RequestHandler_af84c110df46e0.service(Unknown Source) at $RequestHandler_af84c110df46d5.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$HttpServletRequestHandlerTerminator.service(TapestryModule.java:253) at org.got5.tapestry5.jquery.services.AjaxUploadServletRequestFilter.service(AjaxUploadServletRequestFilter.java:27) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.upload.internal.services.MultipartServletRequestFilter.service(MultipartServletRequestFilter.java:44) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.gzip.GZipFilter.service(GZipFilter.java:53) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.internal.services.IgnoredPathsFilter.service(IgnoredPathsFilter.java:62) at $HttpServletRequestFilter_af84c110df46d1.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.services.TapestryModule$1.service(TapestryModule.java:852) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d7.service(Unknown Source) at $HttpServletRequestHandler_af84c110df46d0.service(Unknown Source) at org.apache.tapestry5.TapestryFilter.doFilter(TapestryFilter.java:171) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.UrlRewriteFilter.doFilter(UrlRewriteFilter.java:25) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.SessionFilter.doFilter(SessionFilter.java:48) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:235) at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:206) at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:233) at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:191) at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:127) at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:102) at org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:554) at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:109) at org.apache.catalina.connector.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:298) at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:190) at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:291) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:779) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:708) at org.apache.jk.common.ChannelSocket$SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:901) at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:690) at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) Caused by: org.apache.tapestry5.runtime.ComponentEventException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1141) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.access$3100(ComponentPageElementImpl.java:61) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1062) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl$5.invoke(ComponentPageElementImpl.java:1059) at org.apache.tapestry5.ioc.internal.OperationTrackerImpl.invoke(OperationTrackerImpl.java:74) ... 77 more Caused by: net.awl.appshop.renault.common.exceptions.LsfWebException: 500 500 TECHNICAL_ERROR at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.onActivate(ManageProducts.java:200) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.base.GenericPage.dispatchComponentEvent(GenericPage.java) at net.awl.appshop.renault.lsf.front.tapestry.pages.product.ManageProducts.dispatchComponentEvent(ManageProducts.java) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.dispatchEvent(ComponentPageElementImpl.java:932) at org.apache.tapestry5.internal.structure.ComponentPageElementImpl.processEventTriggering(ComponentPageElementImpl.java:1117) ... 81 more )

Wat mij betreft gaat er iets mis denk ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@MrClio
Deze melding kreeg ik ook na 2 weken bezig te zijn voor het eerst vanmiddag. Bleek dat Renault klantrelaties zelf een account aangemaakt te hebben omdat 'n doorgebeld account van mij niet doorgegeven was door 'n collega. Ik kreeg een email met advies hoe te handelen. Opnieuw toolbox installeren (dat had ik inmiddels al 15 keer gedaan) dan eerst zonder kaart producten en sdkaart aanklikken en synchroniseren. dan de sd kaart erin en op producten, mijn app, r-link synchroniseren. Zo gedaan, zonder enkel vertrouwen natuurlijk, en het lukt natuurlijk ook niet. weer de service is niet beschikbaar. Ook in de auto begint hij te downloaden en uiteindelijk wordt aangegeven dat de dienst niet beschikbaar is voor dit ogenblik.
Opnieuw mijn auto verwijderd uit de r-link store en opnieuw ingebracht. Toen ongeveer in omgekeerde volgorde gehandeld, eerst mijn producten mijn app en r-link synchroniseren en hij begon warempel te downloaden en moet nog 14 min. Nu afwachten of het alleen de 'verplichten r-link update' is of ook de nieuwe kaart er al in zit.
Mijn SD kaart zit nog niet in de computer.
Wordt vervolgd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

@Jur Jo Bedankt voor je reactie en ik volg het met belangstelling Gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014
Laatste bezoek: 12 jun 2023 18:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Bovenstaande lijst met foutmeldingen kreeg ik ook aan het begin van de middag. Zojuist ging het gewoon goed. Alleen blijf ik de zelfde 10.5 kaart zien.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Met welke bestand grote?
Onderstaande staat bij mijn producten .Dit lijkt of er wel een update zou zijn .
En dat die zijn toegevoegd op 22/11 en 23/11


Map Update Service : Kaart van Europa

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Verloopt over 861 Dagen

Icoon niet beschikbaar



COYOTE Series

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Aangeschaft op 05/04/2018

Icoon niet beschikbaar



Kaart van Europa

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Aangeschaft op 22/11/2018

Icoon niet beschikbaar



Kaart van Europa

Aangeschaft in een pack

Beoordelen

Aangeschaft op 23/11/2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014
Laatste bezoek: 12 jun 2023 18:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Bij mij staan exact de zelfde nieuwe kaarten van Europa.
De grootte is 4.518 Mo
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Dan hebben we beide exact hetzelfde probleem .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

1010 is van mei, 1011 is van juni. Volgens de Tomtom site vanwege "enkele onvolkomenheden...."

Maar als je 1010 hebt kun je niet door naar 1011...… dus blijven we opgescheept met die onvolkomenheden
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017
Laatste bezoek: 21 sep 2019 11:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Marguerite schreef:1010 is van mei, 1011 is van juni. Volgens de Tomtom site vanwege "enkele onvolkomenheden...."

Maar als je 1010 hebt kun je niet door naar 1011...… dus blijven we opgescheept met die onvolkomenheden
Typisch Renault, Ik heb 1010, dus een update naar 1011 is een no go.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Renault heeft 7 maanden de tijd genomen om een update uit te brengen en ik zou zeggen niet zo goed gelukt . Wel weer jammer toch!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014
Laatste bezoek: 12 jun 2023 18:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Vooral jammer omdat er verschillende kaarten worden uitgeleverd: 10.5, 10.10 en 10.11.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

De kaart update van 10.5 zou nooit als update verschijnen alleen verkrijgbaar en te koop als los kaartje . Ahum

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Laatst gelanceerde kaart bij Tomtom is v1015, dus het achterlopen valt nu wel even mee.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

@Marguerite,
Dat ben ik helemaal met je eens,wel onder voorbehoud natuurlijk dat je de update kunt binnen halen.
Ikzelf heb vanmorgen contact opgenomen met Renault nl en die zetten het nu door . Binnen 5 werkdagen is er een contact moment gepland.
Hier dus eerst maar eens op wachten.
Ik zal het voor mijn mede lotgenoten laten weten hoe het verloopt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

maandagmiddag toen ik eindelijk vol optimisme het downloaden zat te bekijken heb ik na het downloaden de sdkaart in de auto gestopt waar niets gebeurde. Opnieuw de kaart in de computer en de kaarten gedownload en warempel daar begon hij, 30 min. ongeveer. Opnieuw naar de auto waar weer niets gebeurde. Was inmiddels van 13 u tot 18.00 uur bezig.
Weer ingelogd in de computer, producten, mijn apps, synchroniseren en jawel hoor daar stond weer dat de service tijdelijk niet beschikbaar was. Dit is tot vanochtend zo gebleven.
Ben vanochtend, nadat Maandag eerst weer 'n dossier aangemaakt moest worden, door dhr Kees van Tilburg gebeld en hij heeft beloofd een nieuwe SDkaart naar de dealer te sturen. Volgens hem overschrijven de gegevens niet de gegevens in de oude kaart. In de auto gebeurt namelijk niets.
Dit wordt dan een nieuwe kaart nr 2005 waar het ook voor staat maar het gaat er om dat de kaart op zich nieuwer is dan die ik nu heb. Hij moet daarna wel geüpdate worden omdat versie 1010 is er wel al aldus dhr van Tilburg maar versie 1011 is er ook een dezer dagen.
In die tussentijd heb ik ook mijn auto diverse keren verwijderd uit mijn R-link en een nieuw account aangemaakt en opnieuw mijn auto erin gezet. Dit mocht allemaal niet baten. Dus veel tijd kwijt voor niets. Ook de toolbox bij elkaar in ruim 2 weken wel 20x opnieuw geïnstalleerd.
Tot zover...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014
Laatste bezoek: 12 jun 2023 18:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

@JurJo
Even blijven meedenken. Je hebt niet toevallig iets als de NoScript extensie in je browser geïnstalleerd? Zo ja, is Rlink vertrouwd gezet?
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik heb er niets in gezet en werk, voor R-link, met 3 verschillende browsers om alles uit te proberen. Safari, Firefox en Google Chrome

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Ik gebruik Microsoft Edge. Zonder problemen samengaand met de R-linktoolbox....
Nooit geschoten is altijd mis....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ook bij mijn buurvrouw op de computer geprobeerd(géén Apple) zonder succes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Microsoft Edge gebruikt op mijn mobiele apparaat, 'service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens'

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016
Laatste bezoek: 28 mei 2020 19:34
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

@ Jur Jo ik denk dat de fout niet bij jou ligt maar in het complexe systeem van Renault zelf.
Dus maak jezelf niet gek met deze materie gewoon dealer of Renault nl blijven contacten.
Succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Maandag ligt er een nieuwe kaart bij de dealer volgens dhr van Tilburg. Dan maar hopen dat het goed komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



alwik
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2015
Laatste bezoek: 04 apr 2023 09:42
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door alwik »

Hi @jurJo, Mag ik vragen hoe je dan in contact komt met Renault? Bij mij ook niets dan ellende met vastlopende updates, downloads, etc. Na heel veel gedoe blijft de R-Link-store maar melden dat er een update voor mijn Zoe klaar staat, waarna hij telkens opnieuw met V1000 aankomt. Heb je een telefoonnummer of email-adres van Renault voor mij? Dank!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 aug 2008
Laatste bezoek: 25 aug 2024 19:41
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

@alwik:
Gewoon Renault Klantenservice bellen?
Doe ik ook. Daar zit ook Kees van Tilburg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



alwik
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2015
Laatste bezoek: 04 apr 2023 09:42
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door alwik »

Ah, dat ligt voor de hand inderdaad. Dacht alleen dat er hier intussen misschien een handige backdoor gevonden was! :) Ik ga het proberen, dank!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Berichten: 359
Lid geworden op: 07 dec 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Nee hoor Alwin, geen handige backdoor.
Eerst klantrelaties bellen(0800-0303) waar je niet Kees van Tilburg aan de lijn krijgt maar eerst nog ‘n paar keer,tja...
Dan krijg je binnen 5 werkdagen een mail met advies wat dus niet werkt. Dan blijf je zelf weer een tijdje aankl.... tot je er genoeg van hebt. Dan moet je weer 1 of 2 keer bellen en als ze dan eindelijk doorhebben dat jij je best hebt gedaan en het niet lukt dan moeten ‘zij’ ‘n dossier aanmaken en sturen het door naar dhr van Tilburg. Als je dan geluk hebt word je door hem gebeld na ‘n paar dagen met een oplossing. (Hoop ik voor je).
Dit is voor mij niet de 1e keer. Heb 3 jaar lang veel ellende gehad. Nieuw systeem in de auto tevergeefs. In Portugal ‘behandeld’ daar zitten de ‘genieën ‘ voor R-link, coulances gekregen en het laatste jaar ging het redelijk want er zijn natuurlijk weinig updates. Tot nu. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



evx
Lid
Lid
Posts in topic: 27
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 jan 2014
Laatste bezoek: 26 jul 2024 14:07
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door evx »

Yes ! Gisteravond zonder moeite versie 1011 geinstalleerd
SD kaart in PC
Rlinktoolbox opgestart
kreeg melding dat ik dat er een nieuwe versie rlinktoolbox beschikbaar was
update gedaan
maakte verbinding met Renault
kreeg melding dat er een belangrijke update was waarop de toolbox automatisch deze ging downloaden.
en vanochtend in de auto bleek het om kaart v1011 te gaan

Ik heb niet eens op de rlink store hoeven aan te loggen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht