Ik heb recent de LED lampen ingebouwd van ledperf. Deze stonden elders op het forum en zijn hier te vinden:
https://www.ledperf.co.uk/high-power-le ... 12427.html
Inbouwen was in het begin even verwarrend, maar ik had toen nog niet door dat de vastmaakring (weet niet hoe dit heet) als eerste (dus los van de rest) moet worden ingebouwd, waarna je de lamp er vervolgens in schuift. Deze zit eigenlijk alleen vast doormiddel van de wrijving met de rubberen ringen. Dit is ook waardoor ze makkelijk af te stellen zijn, omdat ze met wat kracht gewoon te draaien zijn terwijl ze ingebouwd zitten.
Het licht is ook erg goed. Het is geen super scherpe Xenon, maar zeker meer licht dan de LEDs die ik eerst had (zelfde als Harm). Wat me vooral opvalt is dat deze lampen veel egaler licht geven. De chinese hadden grote donkere plekken in het schijnsel, maar dit is bij deze lampen een stuk minder opvallend.
Bijlagen kon ik niet toevoegen, dus wie weet werken de links wel:
Dit zijn de lampen inclusief de vastmaakring.
Hier de lamp waarbij de vastmaakring is losgemaakt. Dit zit vast met rubberen ringen en kan dus met een beetje kracht en wikken erafgeschoven worden.
Dit is na inbouw. Ik had de kappen nog liggen inclusief gaten erin welke ik kon gebruiken.
De adapter/controller paste er niet in en moest dus via het gat (en onderlangs) naar de lamp.
En het resultaat. Heb geen foto vanuit de 'cockpit', maar zal kijken of ik die vanavond nog kan maken (iaw, niet vergeet
)