Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Denk echt inferieure kwaliteit, dat zie je als je hem afgebroken in je handen hebt.....dun plastic randjes.berenburg schreef:Pook wordt heet als je in de zon staat, snelle veroudering kunststof?
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Denk echt inferieure kwaliteit, dat zie je als je hem afgebroken in je handen hebt.....dun plastic randjes.berenburg schreef:Pook wordt heet als je in de zon staat, snelle veroudering kunststof?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb vandaag mijn Talisman Estate de hele dag bij de dealer gehad ivm de eerste onderhoudsbeurt. Ik vroeg of er inderdaad een aanpassing of update was voor de bluetooth connection. Men zou dit controleren voor me. Bij ophalen Renault zeiden ze dat er niks over een BT update/verbetering bekend was. Mijn RLINK2 had al de nieuwste software zei men, maar die hou ik zelf up to dateKnippie schreef:Heb vandaag van RNL begrepen dat er een workaround is voor de waardeloze Bluetooth verbinding. Deze workaround dient door de dealert te worden uitgevoerd.
Het was een antwoord op mijn klacht dat het onmogelijk is om een stabiele verbinding te hebben met 2 Bluetooth apparaten.. iemand hier bekend mee?
Hide post links |
Hide post links |
Ghia schreef:Een mirakel... toch 1 punt van de m'n A4-lijst is (lijkt) opgelost. Dankzij hulp ook van een medeforummer:-) Na blijven klagen en steeds gevaarlijk zwabberend rijgedrag te hebben (bij regenweer ging de achterzijde echt alle kanten op, bij droog weer schudde de kont even heen en weer) lijkt eindelijk (sinds december dus) opgelost te zijn door een heruitlijning. Ik juig misschien al wat vroeg maar het verschil is nu al drastisch! Oef, maandag terug voor de rest...
Hide post links |
Hide post links |
Mijn dealer heeft geen uitlijnapparaat, de wagen gaar naar een extern bedrijf. Ik had direct door dat er iets niet klopte, in regenweer erg gevaarlijke situaties gehad en bij droog weer en slecht wegdek een zwalpende kont. Uiteindelijk heeft de garage de papieren doorgegeven met de voorschriften van RN, het uitlijnapparaat zou ook de velgen gestaan hebben (en niet op de banden). Nu al een drastische verandering. Laat staan bij regen dan. Nu is geen Ford Mondeo maar na zeer lange tijd rij ik nu weer met plezier erin (qua wegligging dan)fz1971 schreef:Ghia schreef:Een mirakel... toch 1 punt van de m'n A4-lijst is (lijkt) opgelost. Dankzij hulp ook van een medeforummer:-) Na blijven klagen en steeds gevaarlijk zwabberend rijgedrag te hebben (bij regenweer ging de achterzijde echt alle kanten op, bij droog weer schudde de kont even heen en weer) lijkt eindelijk (sinds december dus) opgelost te zijn door een heruitlijning. Ik juig misschien al wat vroeg maar het verschil is nu al drastisch! Oef, maandag terug voor de rest...
Hebben ze dat zelf bij de dealer gedaan? at voor uitlijning hebben ze uitgevoerd.Ga ik dan ook maar eens vragen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Welke leasing?nebur634 schreef:Vanochtend mijn persoonlijke spullen uit de Talisman gehaald en de auto bij de dealer achter gelaten. Leasemaatschappij neemt de auto uit service - blij dat ik van dit onding af ben.. Nu even afwachten hoe de administratieve afhandeling er uit gaat zien, maar blij dat de leasemaatschappij er ook klaar mee is en nu ownership neemt...
Ben nog steeds erg gecharmeerd van de uitstraling van de Talisman en vind het ook echt jammer dat het apparaat kwalitatief zo ontzettend teleurstelt. Voor mij in ieder geval even geen RN meer..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hou ons op de hoogteKnippie schreef:Mbt. de bluetooth problemen. Er schijnt hiervoor een update te komen binnenkort. 17 juli ga ik naar de dealert hiervoor. Houd jullie op de hoogte.
Kan overigens best zijn dat het allemaal volkomen kolder is, maar dit is info van RNL en de dealert..
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut