OTS Fluence Z.E.
-
Topic author
OTS Fluence Z.E.
Meer mensen die tijdens de (eerste?) APK melding kregen dat hun Fluence ZE een OTS voor het ABS systeem heeft?
Ik ben benieuwd wat dit inhoudt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author
Re: OTS Fluence Z.E.
Vanmorgen is de OTS uitgevoerd: ABS pomp (?) vervangen.
Tijddsuur twee uurtjes wachten.
Tijddsuur twee uurtjes wachten.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 mar 2019 10:01
- Actief als: particulier
Is deze melding alleen te zien tijdens een onderhoudsbeurt?
Nu sinds kort dus een fluence, en vraag me af of het handig is om hiervoor even langs de dealer te gaan. Helemaal gezien het dus over de ABS gaat
Nu sinds kort dus een fluence, en vraag me af of het handig is om hiervoor even langs de dealer te gaan. Helemaal gezien het dus over de ABS gaat
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011
Hide post links |
-
Topic author
Welkom bij de clubNivve schreef:Is deze melding alleen te zien tijdens een onderhoudsbeurt?
Ja ik kreeg de melding tijdens de tweede onderhoudsbeurt (en APK). Mijn dealer in Steenwijk mocht de OTS niet uitvoeren en ik moest dus naar Zwolle. Heb zelf geen problemen met de ABS ontdekt maar het is dan ook preventief neem ik aan.
Ik heb inmiddels meer dan 46000 km op de teller staan, wordt dagelijks gebruikt voor woonwerkverkeer (iets meer dan 100 snelwegkilometers per dag) en in het weekend om de boodschappen mee te doen. De accucapaciteit is zomers net toereikend voor heen en terug maar ik kan op mijn werk een paar uurtjes laden met de 230 Volt stekkerlader dus heb dan altijd voldoende om zonder zorgen terug te rijden. Meestal rijdt ik tussen de 100 en 110, lekker rustig met een goed stuk muziek er bij..
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 jun 2020 15:59
- Actief als: particulier
Ondertussen mijn tweede onderhoudsbeurt laten doen met een APK.gertk schreef:Meer mensen die tijdens de (eerste?) APK melding kregen dat hun Fluence ZE een OTS voor het ABS systeem heeft?
Niks gehoord over een OTS...
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut