En heeft iedereen die een batterijwissel heeft gehad de nieuwe Algemene Voorwaarden van de batterijhuur goed gelezen?
Ikzelf dacht van wel, maar vandaag ontdek ik toch iets waar ik niet blij van wordt. Ik kan ze online nergens vinden,
dus dan maar even zo.
Bij het onderdeel Renault Route Service:
Algemene voorwaarden Batterijhuur particulieren - Artikel 4 (okt2016).jpg
Valt niet zo op hè? Maar Noorwegen staat er niet meer bij!!! Het land waar relatief de meeste EV's verkocht worden! Heel apart dit.
![uhm :think:](./images/smilies/think.gif)
Bij de online zoektocht kwam ik wel dit tegen:
Renault Mobiliteitsgarantie - website.png
Renault Route Service - website.png
Vrijwel geheel Europa...
Behalve Andorra, Finland, Griekenland, Noorwegen (en nog een aantal landen waar geen ZOE's verkocht worden).
In het vorige batterijhuurcontract stond Noorwegen er in ieder geval wel bij.
Wil je toch pechhulp in Noorwegen of een ander land waar de pechhulp nu niet meer geldt, dan kan je volgens mij Renault Route Service
+ afsluiten. Dit kost €44,95 voor 1 jaar.
Ik ga (maandag) het nog even navragen voor de zekerheid, en hier verslag doen, maar je zal er net over heen gelezen hebben, en ze daar nodig hebben...
Update: Navraag bij Renault levert op dat bovenstaande lijstje in Artikel 4 aangepast is, en dat de landen die genoemd worden in de Renault Route Service
+ voor ons geldig zijn. Hier staat Noorwegen en een aantal andere landen WEL bij!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ik krijg hier nog een extra bevestiging van, maar hiermee zou het dus opgelost zijn.
Zie hier de juiste lijst van landen:
Renault Route Service+ Landen.png
De volledige Algemene Voorwaarden zijn
hier te downloaden.
Update2: Zojuist bevestiging gekregen van Renault klantrelaties:
Renault klantrelaties schreef:Hierbij bevestigen we u dat u inderdaad de algemene voorwaarden kan aanhouden van Renault Routeservice+. U kunt deze terugvinden via routeserviceplus.nl. Noorwegen valt via deze voorwaarden dus onder het dekkingsgebied.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.