Ik heb de mijne terug maar veel dingen zijn niet nagezien.
- knipperende sfeerverlichting heb ik ook maar heb me er bij neergelegd
- ivm bonken herken ik dit ook.
Voor de rest heb ik ook wanneer ik van de oprit rij (achteruit en draaien) voel en hoor ik een boek waarop de auto precies een beweging maakt. Lijkt me een vaste piston van de 4control (die al vv is door lawaai)
Ook houdt mijn wagen ècht geen baan. Ik kwam dit weekend van Brussel en de auto maakt echt een zwabberende beweging, het was wel 0 graden maar ik zie diverse auto's voorbijvlammen. Ik zweet me rot in de wagen + zit verkramt achter het stuur aan max.100km/u.
Echt vreemd! Ik voel me ook niet vertrouwd met de wegligging. Alles bijkt volgens de garage in orde te zijn maar ik merk ècht een verandering.
Wetende dat hij net is uitgelijnd, nieuwe schokdempers achter voor gekraak (niet volledig weg) + 2 splinternieuwe voorbanden. Zou 2,5bar met dit koude weer te hoog zijn?
Ps: ivm het zoeken van een alternatief Rcupra. Ik herken me daar volledig in. Maar dan wordt de opleg gigantisch en wordt het shoppen in de hogere regionen. En zelfs dat is geen garantie op een goede wagen (maar wellicht wel veel probleemlozer
)