Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Pas geleden heb ik in de megane 1 de interieur verlichting vervangen voor led verlichting. Nu blijkt dat de leds héél zwak continu blijven branden. Zal dit een massa robleem zijn? En waar zal dit dan vandaan komen?
Ook is het zo dat wanneer ik de achterruitenwisser gebruik de led verlichitng heel even 1 blink geeft als de wisser weer uit gaat...
Ik heb al op internet gezocht, maar ik kan er niets bekends over vinden. Enkel dat deze auto's nogal een zwak hebben omtrent de massa.
Dat klopt, zijn inderdaad meerdere oplossingen. Weet alleen niet hoe handig de topicstarter is Bedoelde alleen te zeggen dat er niet iets mis hoeft te zijn met de Mégane.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Probleem is opgelost. Massa in het achterlicht was slecht. Nu gaan de leds mooi uit. Alleen tijdens t rijden lijkt het heeeeel licht te branden.
Probleem 2 heeft zich voorgedaan. 2 van de 3 lampjes in het kachelpaneel werkten niet meer. Ik wilde deze vervangen. Terwijl ik bezig was vielen de lampjes uit in t paneel en t dashboard ging heel zwak branden. Als ik een nieuw lampje in t kachelpaneel steek blijft deze uit en gaat t dashboard zwak, wanneer ik t lampje ut t paneel verwijder gaat t dashboard normaal branden. Dus nu rij ik zonder kachelpaneel verlichting. Iemand enig idee?
Ik weet niet waar de massa zit van dit paneel. Hij werkt op geen enkel lampje nieuw of oud.. alleen zodra ik er een insteek gaat dus t dashboard heeel zwak branden. T lampje in t paneek blijft uit
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Megane 3, bouwjaar 2011.
Een paar weken geleden begaf mijn startmotor.
Die heb ik laten vervangen, maar helaas kwamen er andere problemen bij kijken.
De monteur had zeer waarschijnlijk kortsluiting gemaakt,...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Goedeavond,
We hebben een Renault Megane 1.5 dci van het jaar 2011. Sinds enkele weken begint de koelventilator van de radiator onmiddellijk te draaien als de motor gestart wordt. Het in en...
Hallo,mijn Kangoo van 2002 1.2 16 v krijg ik niet van de startblokkering het lampje knippert snel,en heb de truc met de knop ingedrukt houden ook gedaan tijdens starten.
Niets werkt dus.
Volgens de garagehouder kan dit niet gemaakt worden.
Auto is...
Daar er een schakelaar voor de stoelverstelling is stukgegaan zoek ik een oplossing om dat met behulp van 2 dubbelpolige schakelaars op te lossen. Maar dan moet in natuurlijk ergens aan het schema komen die me duidelijk toont wat bv de...
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
De versnellingsbak is kapot van mijn Renault Kangoo 4x4 (benzine) uit 2002.
Nu is mijn vraag,
Kan ik er een tweedehands versnellingsbak van een Kangoo (uit die periode) onder zetten of heeft deze 4x4 uitvoering een andere versnellingsbak?
Er zijn...
Vorige eigenaar vertelde al dat ze dat allemaal hebben, de klep sluit niet mooi, het scharnier is lam. Ik wil het scharnier repareren of vervangen. Nu vind ik hier met zoeken niets, maar ook op YouTube vind ik geen tutorials. Ben ik toch de enige,...