Registratie auto in mijn renault
-
Topic author - Donateur
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 04 aug 2021 11:58
- Actief als: particulier
Registratie auto in mijn renault
Mijn nieuwe captur is nu 2 weken oud en ik doe verwoede pogingen om mijn auto aan te melden in "mijn renault".
Ik krijg telkens de melding dat mijn kenteken niet wordt herkend, ik moet dan het chassisnr invullen, vervolgens krijg ik de melding dat het ingevulde nr niet van een renault is. Het chassis nr gecontroleerd met het nummer welk zichtbaar is achter de voorruit.
Mijn vorige auto heb ik ingeruild en verwijderd uit mijn renault, de neuwe krijg ik zoals gezegd niet aangemeld.
Weet iemand wat hier fout gaat, of moet ik nog even wachten tot alle gegevens van de afgeleverde auto bij mijn renault bekend zijn.
Ik krijg telkens de melding dat mijn kenteken niet wordt herkend, ik moet dan het chassisnr invullen, vervolgens krijg ik de melding dat het ingevulde nr niet van een renault is. Het chassis nr gecontroleerd met het nummer welk zichtbaar is achter de voorruit.
Mijn vorige auto heb ik ingeruild en verwijderd uit mijn renault, de neuwe krijg ik zoals gezegd niet aangemeld.
Weet iemand wat hier fout gaat, of moet ik nog even wachten tot alle gegevens van de afgeleverde auto bij mijn renault bekend zijn.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 03 feb 2022 12:49
Re: Registratie auto in mijn renault
@Grad, lukte het wel om je aan te melden bij R-link store?
Heb me zojuist in 5 seconden bij MyRenault aangemeld. ps hij vraagt de meldcode niet het chassisnummer.
Heb me zojuist in 5 seconden bij MyRenault aangemeld. ps hij vraagt de meldcode niet het chassisnummer.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
Klopt eerst moet het kenteken en de meldcode worden ingevoerd.
Ik krijg dan de melding dat het kenteken niet wordt herkend, vervolgens moet ik het hele chassisnummer ingeven.
Hiervan zegt hij dat het geen renault chassisnummer is.
In de r link store wordt mijn sd kaart wel herkend en ook geupdated, en ook zie ik dat de diverse abbonnementen pas over 3 jaar verlopen.
Maar de auto rijdt wel heerlijk
Ik krijg dan de melding dat het kenteken niet wordt herkend, vervolgens moet ik het hele chassisnummer ingeven.
Hiervan zegt hij dat het geen renault chassisnummer is.
In de r link store wordt mijn sd kaart wel herkend en ook geupdated, en ook zie ik dat de diverse abbonnementen pas over 3 jaar verlopen.
Maar de auto rijdt wel heerlijk
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 03 feb 2022 12:49
Ja de Phase 2 rijdt inderdaad heerijk.
Misschien heeft de dealer hem nog niet aangemeld ofzo bij RN.
Ik had er geen probleem mee, was zo aangemeld.
Misschien heeft de dealer hem nog niet aangemeld ofzo bij RN.
Ik had er geen probleem mee, was zo aangemeld.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
zo juist nog eens geprobeerd maar helaas.
Vervolgens gebeld naar de klantenservice die vermeld staat op de site van My renault.
Was toch ergens iets niet goed, ze hebben het opgelost en ik heb mijn nieuwe bolide inmiddels kunnen aanmelden.
Vervolgens gebeld naar de klantenservice die vermeld staat op de site van My renault.
Was toch ergens iets niet goed, ze hebben het opgelost en ik heb mijn nieuwe bolide inmiddels kunnen aanmelden.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-