Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Die van Ghia is wel veruit de slechtste hier. Sterkte ermee.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Die van Ghia is wel veruit de slechtste hier. Sterkte ermee.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Niet het voorgaande bericht citeren aubModerator
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dit is gewoon lachwekkendmrsmit01 schreef:Ik heb een nieuw mankement net nadat ik de Rlink2 softwareupdate heb gekregen. Beide voorportieren gaan niet meer op slot. Het rare is dat het bij 1 begon (passagierskant). Daarvoor afgelopen vrijdag bij de dealer geweest, ze hadden al een nieuw slot besteld en op voorraad. Maar na een uur kwamen ze vertellen dat ook het nieuwe slot het niet deed. Afgelopen zaterdag constateerde ik dat ook de bestuurderskant niet meer op slot ging. Morgen moet ik hem weer brengen en dan gaan ze verder onderzoeken.
Hide post links |
Hide post links |
Net als vele anderen is het ook hier nu wachten op de update om een groot deel van de problemen op te lossen. Dit waren ze 'vergeten' te vermelden toen ik m'n auto na 4 dagen in de garage ging ophalen . Met wat geluk deze maand nog aan de update, anders zal het voor november zijn.NicolasL schreef:Gisteren merkte ik op dat de speaker(s) aan de bestuurderskant van mijn Talisman uitgevallen waren, dus maar even naar de garage. Ik heb mijn Talisman Intens 130 EDC nog maar sinds augustus, maar had toch al een lijstje met (kleine) opmerkingen klaarliggen. Dat lijstje heb ik dan ook meteen mee afgegeven.
Na controle bleek dat er een lijst van +- een volledige A4 met foutmeldingen uit de wagen kwam, veel kleine dingetjes maar ook een aantal grotere problemen waarop al een aantal terugroepacties zijn geweest. Vooral op gebied van elektronica en software bleek er van alles mis te zijn.
Volgende week gaat hij dus even binnen om hopelijk nog fijner en vlotter de garage terug uit te komen. Alle lof voor de dealer die meteen een oplossing bood en ook heel snel een afspraak kon inplannen, ondanks hun drukke agenda.
Het blijft een mooie en aangename wagen, die Talisman, maar Renault doet z'n reputatie toch weer alle eer aan op gebied van elektronica zo blijkt. M'n vorige wagen (Renault Clio Grandtour uit 2015) had zo ook regelmatig z'n kuren...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Frankko schreef:Ja hebben ze bij mij opgelost door de geleiders te vervangen. Rammelvrije auto nu. Echt top!
Graag gedaan...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Even langs de dealer, heb je direct antwoord. Succes!yamarik schreef:hallo iedereen.
Met mijn initiale paris Tce 200 kan ik niet meer handschakelen met mijn automaat met nu reeds 11000 km op teller, wie van de talismannen heeft dit ook eens voor gehad en wat was de oorzaak?
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut