Heb het even helemaal gehad met die kaartupdates van de R-Link
Zelf als je nu gaat kijken voor een nieuwe kaart dan krijg je nog steeds de versie 9.85
Inmiddels is de versie V9.90 al een poosje uit.
Wat heb ik nu dus gedaan, ik heb een TomTom Go 6000 aangeschaft met Live Updates en Live Realtime verkeersinformatie, werkzaamheden en alles wat hier bij hoort, ik zet deze TomTom met een BeanBag Mount op het klepje in het midden van het Dashboard en heb er op die manier perfect zicht o.
Live Kaartupdates dus nu eerst de wel nieuwste versie V9.90 erop gezet, de nieuwste Flitspalen en Mapshares, zo'n 4 x per jaar even de TomTom aan de laptop hangen en op die manier steeds weer de allernieuwste kaartupdates binnenhalen.
In de TomTom Go 6000 zit een geïntegreerde Simkaart die ook live time verbinding maakt en zo om de 2 min de boel ververst om aan te geven wat er op dat moment op de wegen gebeurd, Hij maakt ook connect met My Drive, als je deze App op je smartphone, Tablet op computer zet kan je doormiddel van die app te openen alvast je route plannen en kijken waar er evt files en opstoppingen zijn, als je de route hebt laten maken dan klik je op Zend naar TomTom systeem en de route wordt keurig op de TomTom die op dat moment in de auto ligt overgenomen en is het dus klik en Go.
En jawel, om het nog completer te maken, deze TomTom heeft ook een zeer goedwerkende spraakbesturing en rijbaan wijzer.
En hij zit nu wel wat hoger wat ik zeker onder het rijden als zeer prettig ervaar want je hoeft niet meer iets schuin naar beneden te kijken en ben lang dus kijk er keurig overheen.
![prima :thumb:](./images/smilies/thumb.gif)
In verband met privacy heb ik wat afgedekt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst