Goedemorgen,
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Remko en ik ben sinds medio juli de trotse eigenaar van een Scenic IV 1.5dci intens. Voor de liefhebbers hier een linkje naar de AW reviewsite (waar ook het verbruik wordt bijgehouden):
http://www.autoweek.nl/autoreview/44267 ... 110-intens
Ik zit echter met het volgende na een maandje gebruik van de auto:
1 de driehoekige plastic spiegelkap (direct naast het raam) aan bestuurderskant staat aan de bovenkant (het puntje dus) naar buiten. Hij staat dus hol.
WP_20170727_18_52_19_Pro_LI.jpg
2 bij droog weer van die witte vegen op de plastic spiegeldelen, zeg maar tussen raam en spiegelhuis (waar je alleen vanuit de binnenkant tegenaan kijkt, je kunt het net zien op het vorige plaatje).
3 achterklep staat paar mm teveel naar binnen
WP_20170726_06_36_30_Pro_LI.jpg
4 die hoogglans plastic stroken tussen voor- en achterportieren zijn gewoon in te drukken en er zit onderling speling tussen, waardoor:
5 de naad tussen voor en achterportieren 'wisselt steeds'. Nu ligt het voorportier ca. 3-4mm verder naar binnen (dus als je voor bij de auto staat en jij kijkt naar achteren, kijk je dus tegen dat strookje van het achterportier aan).
6 Tenslotte merkte ik nog op dat afgelopen zaterdag er bij het openen van het rechter voorportier er waterdruppels aan de binnenkant (zijde wielkast) op het plaatwerk zaten..
Morgen gaat de auto even terug naar de garage voor punt 1 -3 (dat had ik al gespot), die laatste twee punten zijn eigenlijk pas de afgelopen dagen naar voren gekomen.
Ik vind dit zelf nogal storende detail. Hebben meer mensen te maken met een van bovenstaande punten...? Of heb ik dan toch een maandagmorgen wagen..
Ik heb ook nog een vraag over het afspelen vanaf USB, maar die plaats ik in het R link2 topic.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.