Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Aanvulling:
Mocht je overwegen deze klus te doen/laten doen eerst de verdere technische staat van de auto te weten te komen. Als er bijv een distributie,en achterstallig onderhoud aan zit te komen wordt het wel prijziger totaal.
Eerlijk gezegd twijfel ik wel aan de "diagnose" want dat euvel komt ook voor kom ik erachter tijdens het rijden en als je dan gas loslaat, dan remt hij motorisch niet fijn af. En ik twijfel nu ook of ik uberhaupt het hele probleem goed heb uitgelegd. Dus ik heb er een geluidsopname van gemaakt. Kan ik dat plaatsen?
Je hoort me duidelijk gas geven en op bepaalde momenten laat ik het gas los en dan hoor je dat gebonk/geknal of wat dan ook.
En het zelfde hoor je als je in de 1 of achteruit langzaam koppeling of gas omhoog laat komen.(wel niet altijd). Hij remt rijdend gewoon motorisch niet fijn af. En zo komt die schok.
Moet zeggen dat ik op mn telefoon het geluid niet kan plaatsen.
Maar een tandje van een tandwiel in de bak terwijl de auto verder normaal rijdt/schakelt is twijfelachtig.
In andere filmpjes die me toegezonden zijn is een beeld te zien wat duidt op slijtage in de bak. Heb ook voorgesteld eersr de steunen te steunen,schakelmechaniej goed na te zien. Is dat oke dan zit het helaas echt in de bak zelf.
Mogelijk kun je de versnellingsas moer nog wat aandraaien achter het deksel,vermoee niet dat dit de oplossing is.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....
Ik heb een vraag mbt mijn achterstoelen van mijn nieuw aangekochte Espace V. De eerste van de drie achterstoelen kan ik niet automatisch op het display en/of de bediening in de kofferbak neer laten klappen. Ik blijf de melding krijgen...
Mijn vraag luid als volgt. Ik heb een Renault Dauphine uit Frankrijk. Nu kreeg ik bij RDW te horen dat er ergens in de auto een ingeslagen chassisnummer (VIN) moet te vinden zijn. Er zit wel een soort ruit in met daar op het...
Mijn autoradio /navigatie van mijn Renault Captur van 2014 is plotseling raar gaan doen. Er komt geen geluid, de knoppen om naar telefoon of navigatie te switchen werken niet meer. Ik kan het systeem ook niet uitzetten maar het systeem gaat de hele...
Om te voorkomen dat iedereen maar gaat laden aan mijn stopcontact buiten heb ik er een schakeling tussen gezet die meet hoeveel de Captur gebruikt tijdens het laden, zo'n 22000W.
Als ik de auto laad, en hij is vol, dan komt er een pop-up van de...
Ik heb sinds kort een Renault Captur 1.5 DCI uit 2018
Van 2016 tot 2022 heb ik een Peugeot partner 1.6 diesel gereden.
En bij die diesel moest er ongeveer na elke 150.000 km een tankje gevuld worden met nieuwe additief.
Nu is mijn vraag heeft de...