Clipboard 1.png
Zie bovenstaand voorbeeld van MP3Tag: bij mij staat het er zo in, dit werkt bij mij. Ik heb niets in verschillende folders staan (alles staat in de "root") en dit werkt. Ik kreeg eerst bij alle nummers de hoes van 2 Unlimited te zien, nadat ik de tags met MP3Tag had gewijzigd, kwam alles goed.
Zie onderstaande afbeelding, door op het icoontje met de twee rode bolletjes te klikken kan je van Tag naar Tag schrijven, dan krijg je een scherm zoals hieronder staat.
Clipboard 2.png
Door in MP3Tag alle nummers te selecteren, vervolgens te kiezen voor Tag-Tag (op het icoontje met de twee bolletjes klikken), kies bij Veld voor 'ALBUM' (dat is de tag die je wilt vullen) en vervolgens kies je de tag waarmee deze gevuld wordt (in dit geval %title%). Er onder volgt dan, van het bovenste nummer, een voorbeeld, in dit geval 'No limit'.
Ik weet niet of het iets uitmaakt dat in Albumartiest ook de naam van de Artiest staat, maar ik dacht, baat het niet, het zal ook wel niet schaden. De tag voor album artiest is ALBUMARTIST, die heb ik gevuld met %artist%.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.