Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Blijft een heerlijke auto ondanks een paar kinderziektes, die wat mij betreft prima hersteld zijn.Snap best als dat laatste niet het geval is (horten en stoten) dat de ergernis wint.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Blijft een heerlijke auto ondanks een paar kinderziektes, die wat mij betreft prima hersteld zijn.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Pipe schreef:Beste mensen van dit forum, wellicht hebben jullie tips.
Na 20 jaar na volle tevredenheid VW gereden te hebben, wilde ik iets anders. Het is de Kadjar Bose (diesel) geworden. Vanaf de eerste kilometers heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik deze keus gemaakt hebt, en nu na 1.5 maand en bijna 7000 kilometer verder is mijn spijt alleen maar toegenomen. Hieronder een bloemlezing van mijn klachten mbt de Kadjar:
- Stoelen zitten uitermate slecht en lijken wel camping stoelen. Rugleuning te kort en te slap, zitting veel te kort, dus geen steun aan de benen. Heb nu arm, been, nek en rug klachten.
- Stuur kan te weinig naar je toe getrokken worden, en als ik het stuur wel goed heb, moet mijn stoel te ver richting dashbord dat mijn knieen klem zitten.
- Bijrijder kan zonder pijn ook niet zitten (diversen personen van collega's tot familie)
- Tijdelijke oplossing, een paar goedkope tuinkussens
- Radio DAB ontvangt bijna helemaal niks
- Geluid gaat automatisch harder en zachter, en de kwaliteit is teleurstellend voor een Bose
- Navigatie is vaak de weg kwijt
- Navigatie start zeer langzaam op, en je bent dan al ca 5 kilometer onderweg
- Beeldscherm middenconsole slaat soms helemaal vast en moet je de auto aan de kant zetten om alles te resetten (auto op slot en weer opnieuw beginnen)
- Onder het rijden te pas en te onpas elektrische storingen, en dus maar weer naar de kant om te resetten
- Dashboard kastje rammelt enorm.
- Automatten zijn nu al versleten, zitten al gaten in, en dat na 7000 kilometer. VW na 200.000 km nog niet versleten.
- Auto wordt pas na ca 20 kilometer een beetje warm, maar de kachel moet op 25gr om het een beetje behaaglijk in de auto te krijgen
- Auto is al terug geweest ivm terughaal actie, en is ook volledig up to date qua software
- Trekhaak is na 1.5 maand nog steeds niet onder de auto gezet
- Renault NL en de dealers (diversen geprobeerd) doen niks met mijn klachten.
- etc
M.a.w een zeer teleurgestelde klant.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
De auto is toch verzekerd? Op het moment dat ik mijn rijbewijs op mocht halen bij t gemeentehuis had mijn pa zijn auto afgetankt, moest hem thuis brengen en vervolgens zei hij; hier zijn de sleutels, veel plezier en tot vanavondDHL schreef:Leuk te horen dat dit goed komt... Doet me twijfelen om de scenic eventueel te vervangen. Moet nu distributieriem en zo hebben, anderzijds heb ik hier een beginnend chauffeur en om die dan direct met een nieuwe wagen te laten rijden...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
DHL schreef:Geeft je dealer grif toe... nadat hij je een Kadjar verkocht. Hij deed dit dan beter voor je ene kocht
Hide post links |
Hide post links |
nou ik heb jaren geleden een van de 155 verkochte Koleos gehad, te duur voor Nederland, Renault Nederland was toen gestopt met het model.DHL schreef:Benieuwd hoe dit met de Koleos zal zijn. Kan er goed inkomen in je ervaring.
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut