Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@Elmac: dan ben je een van de velen welke hun gebruikshandleiding niet lezen. Daar staat alles wat ik zeg duidelijk in uitgelegd. De wasstraat kan wel degelijk van invloed zijn op de sensor en van die 10 dagen of meer staat ook duidelijk in de handleiding.Handsfree Kofferbak Sedan
-
- lid
- Posts in topic: 5
- Laatste bezoek: 16 apr 2021 14:43
- Actief als: particulier
Re: Handsfree Kofferbak Sedan
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
Kijk hier maar even. Ik heb 2 screenshots gemaakt van de handleiding van de elektrische kofferklep. Lees dit maar eens grondig.Elmac schreef:Lijkt me niet kloppen; de Renaultcard moet zich achter de auto bevinden voor de werking van handsfree openen, zal niet het geval zijn in de wasstraat. Ook het verhaal van automatisch deactiveren na 10 dagen komt me ongeloofwaardig over eerlijkgezegd....
Bijzonderheden van het gebruik van de "Handsfree" functie.
Lees hier het bovenste deel maar eens.
Never trust in dust.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Denk dat je het in de wasstraat ook eenvoudig kan oplossen door de wagen op slot te doen. Moet je niet via rlink gaan zoeken.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Hide post links |
-
- lid
Ik zet het uit op de R-Link want ik betrouw die sensor voor geen meter. Maar ik ben toch van plan om mijn wagen manueel te reinigen en juist een enkele keer na de winter naar de wasstraat te gaan om de onderbodem te reinigen van de zoutresten en winter vervuiling.
Never trust in dust.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 6
- Laatste bezoek: 10 nov 2021 10:47
Oeps, je hebt helemaal gelijk, excuus . Staat ook zo in de papieren handleiding . In de wasstraat openen lijkt me hypothetisch, automatisch openen werkt niet als de motor draait en motor afzetten in de wasstraat is ook lastig omdat dan de handrem erop gaat. Maar in een wasstraat waar de auto blijft staan en de wasinstallatie er overheen schuift, daar zou het kunnnen, maar dan moet de card nog wel in de buurt zijn, dus dan wordt je zelf ook gewassen.Domi1963 schreef:
Kijk hier maar even. Ik heb 2 screenshots gemaakt van de handleiding van de elektrische kofferklep. Lees dit maar eens
De handsfree openen mogelijkheid van de portieren gaat er ook af na een bepaalde tijd af als de auto niet wordt gebruikt, dat is al jaren zo, ook bij vorige modellen. Las in de handleiding ook over de piepjes/geluidssignalen bij het handsfree openen van de achterklep, dat is dus alleen bij de Estate.
Inmiddels met wat oefening (en de wetenschap dat er helemaal geen sensor onder de auto zit maar de parkeersensoren worden gebruikt), haal ik ook een 10/10 score, erg handig toch als je je handen vol hebt en de klep open wilt doen.
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in