Hier nog een verse Kangoo eigenaar
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jul 2014 10:03
Hier nog een verse Kangoo eigenaar
Ik ben sinds donderdag de trotse "eigenaar" van een Kangoo Family 1.6 expression in de kleur bleu menthe. De komende 4 jaar mag ik van de leasemaatschappij hiermee mezelf en m'n gezin mee vervoeren.
Kan zijn omdat het zo'n nieuwe auto is maar ik stap elke keer met een grijns van oor tot oor in die auto. Heerlijk ding!
Kan zijn omdat het zo'n nieuwe auto is maar ik stap elke keer met een grijns van oor tot oor in die auto. Heerlijk ding!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Hoi,
Sinds 7 Juni moeten we [5 personen] ons met deze "tuuuuut" behelpen
lekkere handige en ruime auto.
groet , lo-rider
Sinds 7 Juni moeten we [5 personen] ons met deze "tuuuuut" behelpen
lekkere handige en ruime auto.
groet , lo-rider
Hide post links |
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jul 2014 10:03
En echt in z'n element zie ik, in de franse bergen. Met dakdragers ziet 'ie er ook wel mooi uit.
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
Hoi,
Het lijkt wel op de Franse bergen ,maar het zijn de Luxemburgse heuvels nabij Vianden. Maar het zou inderdaad ook met gemak in Frankrijk kunnen zijn.
De dragers zijn van uitstekende kwaliteit ,mag/moet ook wel voor die centen. Onze dakkoffer past er ,als het goed is, precies op. Als we weer gaan kamperen [tent] ,gaat hoop ik alle "rommel"weer mee. Dit jaar ,door de komst van onze derde zoon [nu 8.5 maanden] een mobilehome gehuurd in de Jura.
De Kangoo grijnst ook terug. Het is één van de weinige auto's momenteel zonder een bozige/agressieve neus. Een beetje zoals de vorige Twingo. Een blije kar.
groeten , Lo-rider
[/quote]
Het lijkt wel op de Franse bergen ,maar het zijn de Luxemburgse heuvels nabij Vianden. Maar het zou inderdaad ook met gemak in Frankrijk kunnen zijn.
De dragers zijn van uitstekende kwaliteit ,mag/moet ook wel voor die centen. Onze dakkoffer past er ,als het goed is, precies op. Als we weer gaan kamperen [tent] ,gaat hoop ik alle "rommel"weer mee. Dit jaar ,door de komst van onze derde zoon [nu 8.5 maanden] een mobilehome gehuurd in de Jura.
De Kangoo grijnst ook terug. Het is één van de weinige auto's momenteel zonder een bozige/agressieve neus. Een beetje zoals de vorige Twingo. Een blije kar.
groeten , Lo-rider
[/quote]
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
Hoi,
Btw, Ik kom de nieuwe Kangoo nog maar weinig tegen. Bij ons in het dorp nog maar twee andere. Één in dezelfde kleur als de uwe ,onze licht blauwe [bleu silver], en een groene [vert cactus]. Die laatste is in 'het echie' best ook een mooie kleur.
Wel al aardig wat bedrijfsversies gezien.
Lo-rider
Btw, Ik kom de nieuwe Kangoo nog maar weinig tegen. Bij ons in het dorp nog maar twee andere. Één in dezelfde kleur als de uwe ,onze licht blauwe [bleu silver], en een groene [vert cactus]. Die laatste is in 'het echie' best ook een mooie kleur.
Wel al aardig wat bedrijfsversies gezien.
Lo-rider
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in