Gompie67 schreef:Als ik de tankdop open heb staan moet de auto niet vergrendelen en dat doet ie wel. Komt bij dat de afsluiting deels in het klepje zit en je met open tank wegrijdt (is me vorige week overkomen), er is geen waarschuwing dat de tankdop open staat.
G.
Het mag toch niet gekker worden, ik heb en rij met veel wagens, sommige met tig veel meer waarde dan een full-option Talisman. Nog nooit heb ik een indicatie gehad van een openstaande brandstofklep. Heb het bij mijn weten ook nog nooit vergeten. Is een questy van niet opgefokt tanken, gewoon slang opbergen, omdraaien en tankklep sluiten, betalen en een koffie nemen voor het volgende stuk van de reis. Je kan Renault misschien verwijten dat er geen waarschuwing op zit en omdat je een glas teveel gedronken hebt en je je rijbewijs kwijt bent.
Stop het toch eens met elkaar op te fokken en bij problemen rustig met de dealer te communiceren. In overleg met elkaar naar een oplossing te komen. Jullie rijden met een prachtige wagen, heeft wat issues, maar in overleg komen die wel goed. Rome is ook niet gebouwd ...............
Waar ik naar benieuwd ben, hoe verliep de aflevering van het nieuwe voertuig, buiten het feestje en het bloemetje (jullie eigen woorden, scheen belangrijker dan de uitleg over het voertuig).
Hoe lang duurde de technische uitleg van de wagen, werking R-link, opties enzovoort enzoverder. Daar ben ik nu eens benieuwd naar. De uitleg over de werking van de wagen