Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Wanneer heb je de wagen besteld gertjuh19 ?Mijn dealer besteld hem in Week 16 zie bijlage ..

Ik heb het gewoon Apple CarPlay zwart op wit gevraagd.
Overigens heb ik de bestelling 3 Maart geplaatst...
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Wanneer heb je de wagen besteld gertjuh19 ?Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Zo is er altijd wel wat te zeuren als je zo denkt, kan er nooit wat nieuws geintroduceerd worden. Naaien en f..k is helemaal niet van toepassing, je doet net of ze het express doenRed Devil schreef:Renault naait iedereen die een eerdere maar wel nieuwste model besteld heeft. Nooit meer een Renault voor mij. Hoe kan je een nieuw model auto uitbrengen met een systeem aan boord waarvan je weet dat het op zeer korte termijn vervangen wordt. Voorlopig hebben ze de centjes binnen op de nieuwste modellen zoals de Estate die pas in september 2016 besteld kon worden. Met een oud systeem boordcomputer en nog veel oudere kaarten. F**k Renault
Link: | |
Hide post links |
Bestelling gedaan 21 maart en productieweek 18. Kortom dat valt goed met de week 16 die ze mij voorschotelen.Adventure schreef:Wanneer heb je de wagen besteld gertjuh19 ?
Mijn dealer besteld hem in Week 16 zie bijlage ..
Ik heb het gewoon Apple CarPlay zwart op wit gevraagd.
Overigens heb ik de bestelling 3 Maart geplaatst...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Men kon toch moeilijk wachten met de produktie van de wagen tot carplay beschikbaar was. Het werd trouwens ook niet beloofd in de brochure. Men wist goed wat men kocht op dat moment.Knippie schreef:@ Lars:
Nou dat vind ik ook een beetje kort door de bocht. Ik ben het met je eens dat ontwikkelingen nooit stil moeten staan (gelukkig maar). Op elke nieuwe auto vind je dingen terug die door de tijdgeest misschien standaard zijn geworden waar ze in het verleden als optie te bestellen waren. Of ze zijn aanzienlijk verbeterd. Maar het sentiment begrijp ik heel goed. Het voelt lullig als er op een nieuw model auto binnen zo'n korte tijd iets wijzigt waarbij je als koper van het eerste uur geen gebruik van kan maken. En waar hebben we het over? CarPlay. Das niet iets wat sinds een paar maanden beschikbaar is toch?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Mijn excuses u had inderdaad gevraagd wat de functie smartphone nu eigenlijk doet en hoe
u die actief krijgt.
Met het smartphone menu krijgt u toegang tot de instructies voor de apps van android auto
en de service carplay via het multimediasysteem van uw auto.
U had ook gevraag hoe u die kan activeren. Ik heb aan mijn collega gevraagd om de
app smartphone te activeren voor u. Zodra ik meer hoor van mijn collega laat ik het u weten.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Wat voor versie heb je?RedC schreef:Ik heb hem sinds deze week, maar dus geen CarPlay
Hide post links |
en zie jij dan ook de toets "smartphone" in je telefoon menu?RedC schreef:Ik heb hem sinds deze week, maar dus geen CarPlay
Hide post links |
Hide post links |
Beste heer,Mijn excuses u had inderdaad gevraagd wat de functie smartphone nu eigenlijk doet en hoe
u die actief krijgt.
Met het smartphone menu krijgt u toegang tot de instructies voor de apps van android auto
en de service carplay via het multimediasysteem van uw auto.
U had ook gevraag hoe u die kan activeren. Ik heb aan mijn collega gevraagd om de
app smartphone te activeren voor u. Zodra ik meer hoor van mijn collega laat ik het u weten.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
wikkez schreef:OK RedC, bedankt om het even na te kijken. Heb ik weer een hele speciale editie
ik wacht op het antwoord van Renault Helpdesk. Mijn dealer had het ook nog nergens eerder gezien.
mijn software versie is 3.3.15.416 !! Jammer dat de hardware waarschijnlijk niet is aangepast...
wordt vervolgd...
Hide post links |
Hide post links |