Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze Scenic III (JZ) 1.5 Dci maakt, als deze een tijdje stil staat, een compressor achtig geluid, net of er iets op druk moet worden gehouden.
Ik hoorde het doordat ik, zonder te starten, even in de auto zat om wat instellingen te veranderen de navigatie. Na korte tijd begon het geluid. Bij het afsluiten van de auto stopte het.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heeft iemand ook een apart kraak geluid bij het bijna stilstaan en dan remmen?? Onder alle andere omstandigheden hoor je niets, maar alleen bij de laatste meter... verder fijne auto. Automaat is wellicht wat apart met doorschakelen, maar niet...
Kangoo 1.6 V16 benzine
De brandstofpomp maakt sinds enkele dagen af en toe een gierend geluid bij het starten. De auto start en rijdt goed. Het geluid duurt slecht enkele seconden tot de motor loopt. Ik heb nooit met een bijna lege tank gereden. De...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Ik heb een renault scenic uit 2005
Nu heb ik het probleem dat als ik terug schakel een bonk linksvoor hoor, al de motersteunen zijn vervangen,zou het van de subframe rubbers af kunnen komen die versleten zijn ,met opschakelen geen bonk geluid...
Ik heb een Captur Etech plug in hybride uit 2020 recent aangekocht.
Nou lees ik dat alle elektrische auto's bij een snelheid lager dan 20 of 30 km p/u een waarschuwingsgeluid moeten laten horen om voetgangers te waarschuwen.