Hallo allemaal,
Onlangs een gebruikte Laguna aangeschaft.
In mijn laguna van 2011 zit een tomtom navigatiesysteem, aangezien deze de afgelopen vijf jaar geen update heeft genoten heb ik dat gisteren zelf maar gedaan, dus nieuwe kaart erop en ook meteen maar een live service abonnement genomen. Alleen bij dat laatste zit het probleem, de tomtom maakt geen verbinding met de live service waardoor ik niet kan inloggen.
Onderstaand de status van het systeem.
Ik heb het systeem natuurlijk al gekoppeld aan mijn account.
Ik heb dus de sd kaart eruit gehaald een update erop gezet en meteen een live service afgesloten. De kaart werkt maar live service maakt dus geen verbinding.
Nu hoor ik verhalen over een simkaart die niet geactiveerd is en/of de provider moet een signaal verzenden, maar ik weet niets van een simkaart of provider af, ook vertelt men mij iets over het versturen van een bericht naar mijn simkaart in de tomtom maar ik heb geen idee over het hoe en/of wat.
Ik hoor graag tips.
Groeten Eric
Navigatie maakt geen verbinding met live service. (Verplaatst naar TomTom afdeling)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 156 Weergaves
-
Laatste bericht door Fren
-
- 1 Reacties
- 578 Weergaves
-
Laatste bericht door Renault tech
-
- 8 Reacties
- 896 Weergaves
-
Laatste bericht door IanMoone
-
- 0 Reacties
- 238 Weergaves
-
Laatste bericht door zx9rmario
-
- 1 Reacties
- 408 Weergaves
-
Laatste bericht door PeterStam
-
- 0 Reacties
- 185 Weergaves
-
Laatste bericht door djonkman
-
- 0 Reacties
- 480 Weergaves
-
Laatste bericht door BruyninxTony