Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik heb vorig jaar een nieuw verwarmingssysteem gekregen en is alles opnieuw gevuld.Schommelt tussen de 16,5 en 18,8 bar.

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik heb vorig jaar een nieuw verwarmingssysteem gekregen en is alles opnieuw gevuld.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Viel mij ook op vanmorgen, sneller verbonden en stabieler..OlafH schreef:Kan het zijn dat de bluetooth verbinding flink verbeterd is? Het lijkt alsof de verbinding nu beter gelegd wordt.
Hide post links |
Ik heb vorige week in mijn naïviteit een log opgestuurd naar de ontwikkelaars en aangegeven dat de app nog regelmatig crashed / stopt als je van schermen wisselde.Jsj schreef:Viel mij ook op vanmorgen, sneller verbonden en stabieler..OlafH schreef:Kan het zijn dat de bluetooth verbinding flink verbeterd is? Het lijkt alsof de verbinding nu beter gelegd wordt.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nu de Q90 niet blijkt te laden aan 40 kW maar aan veel lagere vermogens, lijkt het zelfs de juiste keuze te zijn om voor de R te gaan. De Q90 heeft, zoals de zaken er nu voor staan, slechts een beperkt voordeel op het vlak van laden.zoe2017 schreef:Ben op zich wel geschrokken van bepaalde dingen die gezegd zijn.. zoals een opmerking over dat het niet handig is om een auto te nemen die slechts met 22 kW kan laden. Een ander die stelt dat hij/zij niet begrijpt waarom iemand een R motor neemt ipv Q. Ik denk dat dat in mijn geval met name door een gebrek aan besef is. Ik verwachtte alleen op locatie te laden, niet onderweg. Ik ben dan zo'n sukkel die keek naar range ipv naar de gevolgen voor het ladenIk zit nu aan het avontuur vast, maar maak me toch wel wat zorgen (ja ja range anxiety).
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Renault heeft voor de Zoe sinds haar eerste bouwjaren 2012-2013, waarin nog veel kinderziektes in de software zaten, met regelmaat grote software updates uitgebracht voor R-Link en achterliggende systemen. Deze updates hebben in de loop der tijd de kinderziektes goed verholpen. En ook soms nieuwe functionaliteit toegevoegd, zoals in de meest recente R-Link update. Ook voor de ECU's in de auto zelf is er dikwijls een update, waar verbeteringen mee worden aangebracht.zoe2017 schreef:Hoe is jullie ervaringen met software aanpassingen na de aanschaf? In hoeverre is Renault bezig met verbeteringen nadat het product is gekocht?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik vermoed eerder dat niet heel veel gebruikers weten dat Android Auto tot de mogelijkheden behoort in onze Zoe's...zoe2goe schreef:We zouden "enable Android Auto" kunnen implementeren, maar dat vereist een speciale kabel en is ook iets eenmaligs, dus ik denk dat daar weinig belangstelling voor is.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |