Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ben een vers forumlid en zit met het volgende:
Ik heb net mijn oude vertrouwde sony MDX-C5970R ingebouwd in mijn Laguna II Elective 01/2004.
Wanneer de motor is gestart krijg ik een vreemde brom van achter mijn dashboard Wat is dat toch
Ik zat zelf aan een aardingsprobleem te denken want in een andere oude wagen heb ik ook zoiets gehad toen ik de versterker aansloot. Maar helemaal zeker hiervan ben ik dus niet.
Iemand ervaring met dit probleem
Ook bij het niet inschakelen van de Climate Control (Off gedrukt op de bediening van de cc) is dit geluid hoorbaar.
Nee die toon lijkt vrij constant te zijn.
Ik herken wel een echte aardlus want dan gaat die toon omhoog met het toerental van de motor.
Mijn ingeving was dat het iets te maken zou hebben met die remote control op je stuur omdat deze nu niet is aangesloten. Maar ik kan er naast zitten.
Ook het niet gebruiken van die stekker voor remote control kan natuurlijk tot oorzaak hebben dat er iets niet geaard is.
Dit is alles wat ik tot nu toe heb kunnen constateren.
Ik hoop het op te lossen want ik was van plan om een nieuwe radio aan te schaffen met USB en bluetooth ondersteuning.
Ik heb ook de stekker voor mijn remote control loshangen.
Betreft een Megane Break 1.6 16v uit 1999.
Echter geen zoemtoon te horen.
Zouden het niet de speakers kunnen zijn, waarvan er eentje kapot is.
Of een kabeltje wat misschien niet goed vast zit.
Als je van radio wisselt, zou dat niet de oorzaak van die zoemtoon mogen zijn.
Ik hou dit topic even in de gaten.
Hmm da's een goeie ik heb eigenlijk nooit de oude radio aangesloten nadat ik die zoemtoon ontdekte.
Misschien dat is dat nog eens kan doen.
Maarja in min vorige auto werkte deze radio ook prima zonder zoem.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Linker voorraam doet niets meer na inbouw nieuw mechanisme. Alles gecontroleerd. Staat spanning op de motor, schakelaars werken, alle draden gecheckt. Accu al tijd losgehaald, ook bij inbouw. Zit het ergens in het hoofdsysteem? Mijn ramen kan ik...
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
Over 2 dagen een trotse bezitter van een captur intens 2020. Nu vraag ik me af wat jullie ervaring is met het geluid van de fabrieksradio? Is dit dof of juist voldoende om lekker een plaatje te draaien :D . Heb hier niet op gelet tijdens...
beste forum leden we hebben een raido cd met updatelist in onze modus nu zoek iets voor te kunnen bellen in de auto
zou dit werken zie foto is voor renault wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Vanavond heb ik even aan de radio zitten werken, een snoertje in het dashboard weggewerkt. Helaas heb ik denk ik een stekkertje losgemaakt, maar weet niet waar hij van is. Het betreft een Espace IV uit 2008, de radio zit rechts onder het dashboard....