Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In mijn nieuwe renault trafic dubbel cabine met het r link systeem zit geen mogelijkheid voor fader of ruimtelijke indeling... het r link systeem is toch allen gelijk niet type afhankelijk. Het r link in een clio kan dit bijv wel
Dealer geeft aan dat dit niet kan
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Een tijd geleden is mijn speaker rechts onder van mijn renault trafic II doorgescheurd in het rubber. Bleef wel geluid uit komen maar slecht geluid. Vorige week donderdag had ik dus besloten om er andere speakers in te...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Ik heb sinds een maand een ZOE en ben daarmee erg blij, op één punt na. De auto is niet op afstand uit te lezen. Daarom moet ik, bijvoorbeeld, nu zelf naar buiten om op het dashboard te kijken hoe vol de accu is. Tja, eerste...
Heeft iemand na het vervangen van de remblokken vooraan ook het probleem gehad van precies lucht bij het induwen van het pedaal ? Bij pompen op het pedaal hoor ik ook alsof het pedaal een blaasbalg is. Normaal hoeft men toch niet te ontluchten na...
Wij hebben een trafic 3 2016 passagier bus waarvan de verwarming in de vloer achter altijd warme lucht blaast.
Zelfs wanneer ik van voor de airco aanzet en de achter blazers op koud blijft er uit de vloer warme lucht komen.
Zelfs als alles van...