Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Blijft toch wel bijzonder. 15 oktober bevestiging gehad van de leasemaatschappij dat de talisman estate besteld is bij Renault.spyroman schreef:Kijk dat gevoel had ik ook dealer vertelde me bij bestelling bij hen dat het ook die periode dat jij hem krijgt geleverd zou worden. Dus ik denk dat er heel wat mis is gegaan tussen de leasemaatschappij, de centrale inkoop en renault waar ik denk dat renault zelf nog niet eens er bij hoort maar hetgeen die centrale inkoop het is die de vertragende factor kan zijn (denk later besteld dan leasemaatschappij bij hen had doorgeven )spicy schreef:Heb eveneens een Intens 110 edc besteld.spyroman schreef:
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13.
Talisman 110 edc automaat Intens
Bestelling eind oktober. Afleverplanning 10/02 gekregen bij bestelling.
Ik heb recent eens geïnformeerd bij de dealer of er enige vertragingen waren: Ik kreeg het antwoord dat de auto gepland staat voor begin februari en ik al een afspraak kon maken (!). Ik neem aan dat men geen afspraak zou maken moest men niet zeker weten dat de auto al in de garage staat of tenminste op transport zit. Nuja, ik moet sowieso wachten tot ik de melding krijg dat ik mijn Volvo mag inleveren (waarschijnlijk kort tegen de einde lease datum, wat opnieuw uitkomt op 10/2-14/2).
Wel leuk ik lever er ook een Volvo op in (V40 D4 momentum business)
Ik zie berichten voorbij komen vna mensen die rond deze tijd of later besteld hebben en de auto eerder geleverd krijgen.
Leverdatum van mijn auto staat op week 12