Ik heb een vraag betreft LED verlichting.
Ik dacht al lange tijd geleden eens te hebben gelezen of gehoord te hebben dat alle Renault auto's (ik durf niet te zeggen om welke types het gaat) na 1 februari 2011 verplicht zijn geworden om aan de voorkant LED verlichting te krijgen, en dit dus door Renault heeft mogen laten inbouwen.
Mocht ik bovenstaande goed hebben gelezen of gehoord hebben dan zou het dus kunnen betekenen dat ook oudere, in dit geval de mijne die uit 2009 komt, dat zouden kunnen laten inhouwen op eigen kosten natuurlijk.
Mocht het verhaal niet waar zijn is de vraag gewoon simpel:
Kan ik met mijn Renault Megane 1.6 Dynamique III Hatchback uit 2009 LED verlichting laten inbouwen?
Zoja, LED is in mijn ogen dus puur voor 'het oog'/tegemoetkomend verkeer, zelf zie je er niets aan.. een soort hebbedingetje zeg maar. Of zien jullie dit anders of zijn er wel degelijk een of meerdere positieve punten aan te benoemen om het te doen? Ik neem aan dat het veel geld kost, weet niet waar ik aan moet denken qua kosten?
Wellicht dat iemand mij duidelijk kan maken waarom het juist wel of niet te doen? Of er de voor- en nadelen van kan vertellen? Wellicht ook het kostenplaatje ongeveer?
Alvast bedankt

Groetjes,
Robin