Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand die in de buurt woont zin om de Fuego bij de Bandenbeurs in Hollandscheveld te bekijken? Dan weten we of we die Fuego definitief kunnen afschrijven. Ik heb 'm een jaar geleden voor het laatst gezien.
Groet, Meerten
P.S. De auto staat momenteel niet op de website van de Bandenbeurs maar hij is er nog wel.
De genoemde Fuego`s in Ospel ( zie adv.marktplaats),gaan samen weg voor 2500 Euri.
Zijn allebei zonder apk en staan waarschijnlijk al langere tijd stil, gezien de gegevens op de rdw-site
Weet verder niets over de staat van de auto`s
De eigenaar van de auto's uit Ospel heeft 15 jaar als renaultmonteur gewerkt en werkt nu bij Opel. Hij heeft nog een project renault 4. De zoon rijdt in een 19.
De prijs van 2500 euro staat volgens mij niet vast, dat kreeg ik ook door van zijn zoon.
De eigenaar (vader dus) zelf zei dat bv de rode wel weg mocht voor 800 a 1000 (wordt dus 800). Met de rode heeft hij het langst doorgereden en is de beste auto van de twee. Moet wel gepolijst worden om het rood op te halen en eigenlijk moet de motorkap gespoten worden omdat daar het rood teveel is verdwenen. Je ziet dat op de foto vooral aan de randen, beetje witachtig.
De rode heeft plm een ton gelopen. Beide auto's stonden op restauratie te wachten maar daar kwam gewoon weg niets van terecht vertelde hij me.
De groene lijkt mooier maar is wat minder. De lak is wat minder en de binnenzijde is niet zo mooi gespoten. Onder de motorkap zelfs niet en heeft de auto dus nog de orginele kleur wat op het kenteken staat. (zie RDW pagina, geloof bruin of grijs. Moet men maar even kijken).
Ondanks dat de auto's alweer jaren geschorst staan worden de motoren regelmatig gestart en dus zijn het in principe rijdbare auto's en een goede basis.
Jos schreef:De eigenaar van de auto's uit Ospel heeft 15 jaar als renaultmonteur gewerkt en werkt nu bij Opel. Hij heeft nog een project renault 4. De zoon rijdt in een 19.
De prijs van 2500 euro staat volgens mij niet vast, dat kreeg ik ook door van zijn zoon.
De eigenaar (vader dus) zelf zei dat bv de rode wel weg mocht voor 800 a 1000 (wordt dus 800). Met de rode heeft hij het langst doorgereden en is de beste auto van de twee. Moet wel gepolijst worden om het rood op te halen en eigenlijk moet de motorkap gespoten worden omdat daar het rood teveel is verdwenen. Je ziet dat op de foto vooral aan de randen, beetje witachtig.
De rode heeft plm een ton gelopen. Beide auto's stonden op restauratie te wachten maar daar kwam gewoon weg niets van terecht vertelde hij me.
De groene lijkt mooier maar is wat minder. De lak is wat minder en de binnenzijde is niet zo mooi gespoten. Onder de motorkap zelfs niet en heeft de auto dus nog de orginele kleur wat op het kenteken staat. (zie RDW pagina, geloof bruin of grijs. Moet men maar even kijken).
Ondanks dat de auto's alweer jaren geschorst staan worden de motoren regelmatig gestart en dus zijn het in principe rijdbare auto's en een goede basis.
Jos
Hoi Jos,
Dat is weer goede, bruikbare informatie,die je hebt weten ta achterhalen.
Daar kan een evt koper,weer een hoop voordeel mee doen.
Ga zo door.
gr.
silvershadow
Ergens lijkt het mij wel iets hebben om een Engelse Fuego te hebben. In IJmuiden rijdt een hele oude Morris rond met rechts stuur en dat heeft inderdaad wel wat. Maar als ik mag kiezen zijn er genoeg mooie en technisch goede Fuego's in Nederland.
Wellicht is deze site al eens eerder genoemd. Maar om iedereen te kunnen laten smullen van allerlei info en discussies over de Fuego's in Frankrijk (inclusief tientallen te koop staande fuego's) nogmaals.
Hallo allemaal
Fuego 's te koop aangeboden over de hele wereld is leuk om te bekijken http://www.ooyyo.nl/visual-search/renault-fuego
De meesten staan te koop in Argentinia en er staan hele mooie bij.
Die fuego in Heteren staat elders op dit forum al beschreven. Van origine is dat een GTS, maar er is een 2 liter motor uit een GTX ingelegd met een turbo uit een Turbo Diesel. Hij rijdt op benzine. Dat werkt helaas niet echt goed samen en de motor + turbo lopen slecht en worden snel heet.
Wbt importeren. Daar zijn alleen de kosten voor de RDW. Ik schat ca 200 euro incl APK test.
BPM hoef je voor een Fuego niet meer te betalen. Ze zijn nl allen ouder dan 20 jaar. Tot die leeftijd van 20 moet je voor een auto nog wel een restbedrag BPM betalen.
Tenslotten zijn er natuurlijk nog kosten voor het vervoer / transport v.d. Fuego naar Nederland.
groet
Enrico
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Ik dacht ook al dat hij me bekend voorkwam. Dank voor de info, Enrico. Ook wat betreft de import. Nu weet ik in ieder geval dat het aantrekkelijk is om een Fuego te importeren. Natuurlijk gaat er wat vooronderzoek aan vooraf.
Meerten Welleman schreef:Ik dacht ook al dat hij me bekend voorkwam. Dank voor de info, Enrico. Ook wat betreft de import. Nu weet ik in ieder geval dat het aantrekkelijk is om een Fuego te importeren. Natuurlijk gaat er wat vooronderzoek aan vooraf.
Heb jij de radiateur nog?
Groet, Meerten
Meerten,
Er is een kleine wijziging. Een Fuego invoeren zonder originele papieren uit het land van herkomst, kan niet meer vanaf 16 augustus j.l.
Dus als je er een koopt let hier dan vooral ook op.
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Na vele jaren en weinig kilometers wil ik afstand doen van mijn R16 (R1150) van 1969.
De auto, heeft lang stilgestaan, maar loopt. Er zit een gasinstallatie in (op kenteken). Het interieur is keurig met zwarte skai bekleding.
De auto heeft schade...
Ik heb een Renault 19 te koop, de reden dat hij weggaat is omdat het de auto was waarin mijn moeder altijd reed en we onlangs een nieuw(ere) auto voor haar hebben aangeschaft (een automaat).
Het beestje heeft aardig wat kreukels rondom en zit echt...
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...