Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Helemaal goed man,Heppie een foto van je nieuwe aanwinst?
Have fun with it
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Helemaal goed man,Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Gefeliciteerd Niek, en vele fijne kilometers gewenst!Niek_ schreef:Ik ben er helemaal blij meeEerste dagen woon/werk zitter er alweer op, bevalt me prima.
Hide post links |
Hide post links |
My Ze inter@ctive moest ik een paar keer voor naar Renault NL bellen. Geluid van de richtingaanwijzer kun je aanpassen door je dashboard display te wijzigen. Inleren bandenspanning moet bij een ZE dealer gereset worden (afaik) en de bliep-bliep uitschakelen is een zekeringetje, zie elders op het forum.Niek_ schreef:Ik ben er helemaal blij meeEerste dagen woon/werk zitter er alweer op, bevalt me prima.
Morgen wordt het laadpunt geïnstalleerd, nu alleen nog even voor elkaar krijgen dat my ZE inter@ctive ook werkt, dan is het geheel compleet.
Verder nog even uitzoeken hoe ik het 2 x toeteren van de auto bij het afsluiten dmv de keyless entry kan uitzetten, of er een mogelijkheid is om het geluid van de richtingaanwijzer te wijzigen en hoe ik ervoor zorg dat hij niet blijft vragen om het inleren van de bandenspanning nu ik de winterbanden zonder sensoren eronder heb zitten.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik weet niet wat ze af-fabriek er nu in stoppen. Maar zelf heb ik via een tip op het Duitse forum de fabriekslampjes vervangen door Osram Nightbreakers. Gewoon halogeen, maar een aanzienlijk beter licht! Erg blij mee.renault15.17 schreef:Zowel op het Duitse als Franse forum melden de eerste rijders van de nieuwe ZOE's een duidelijk betere lichtopbrengst van de koplampen.
Ik ben benieuwd wat ze daar dan aan veranderd hebben. Andere lens? Sterkere lamp? Weet iemand al meer?
Hide post links |
Hide post links |
Super! Bedankt voor je verslagje. 40kWh in één laadbeurt: wat een droomhoeveelheid energie (ik moet het nog met 22kWh doen:)Niek_ schreef:Net de 1e volledige laadbeurt achter de rug:
- start met 8% om 11:09
- einde met 100% om 15:35
Volgens de kWh-meter waar het laadpunt achter is geplaatst is er 40,6kW door het laadpunt gebruikt.
De laadsnelheid was aan het begin ongeveer 10,5kWh (leuk, het knipperende ledje tellen)
Ik moet de kWh-meter nog aan Domoticz hangen, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad, dan moet nog beter te zien zijn hoe de laadsnelheid zich verhoud over de tijd.
Overigens werd ik verrast dat de auto al klaar was met laden, de eerste prognose in het scherm was eindtijd 17:34, waarom dit nu ineens 2 uur eerder is geen flauw idee..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dankjewel,het is een idd een nieuwe R240,we zijn dolenthousiast,renault15.17 schreef:@ Aboriginal: gefeliciteerd en veel fijne kilometers gewenst. Maar het is geen ZE 40, of wel?
Hide post links |
Ha, veel plezier. Spannend!AnthonyR schreef:Vanaf morgen mag ik ook met een ZOE R90 gaan rijden. Het is een Intens variant met 17'' Tech Run wielen, stoelverwarming, camera achter en radioupgrade. Ik ben erg benieuwd hoe die mij gaat bevallen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |