Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
geachte
het heeft nu 2 dagen achter elkaar gevroren, nu stapte ik deze morgen in, ik wilde starten maar moter sloeg niet aan, hij draaide wel rond,na 3 tal keren te proberen sloeg i aan, de gloeib zijn ook al vervangen gew, mazoutfilter nog niet??
iemand een idee??
mvg
Hallo,
heb onlangs een trafic gehad met luchtdoorstroommeter defect , verschijnsel was drie maal starten voor deze bleef draaien .
Gaf fout DF 019 aan .
Wat ook kan is een injector die te veel lek heeft waardoor langer moet starten voor aanslaan .kan dan ook de eerste seconden geen gas geven .
Nog dingen zijn te weinig speling van de kleppen waardoor koudstart ook zeer moeilijk is .ook gehad .
Startvergendelingslampje gaat uit ? geen knipperen of vast branden van rode led ?
Veel te controleren voor een juiste diagnose .
Mvg Kurt
van morgen zonder probleem direct van de 1x gestart, als het begint te vriezen heeft hij het moeilijk, het rode lichtje blijft niet branden en of knipperen
Scenic 1.9dci 2004 startproblemen.
Sinds enige tijd weigert hij te starten, nadat hij is stilgezet.
Dwz meestal bij warme motor.
De start/stopzekering(25amp.) is dan doorgesmolten.
Na vernieuwing van zekering start hij dan meestal !
Wie weet hier meer over ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn issue.
Ik heb een Kadjar uit 2017. Nu geeft hij regelmatig een start/stopmelding waarbij mijn automatische handrem niet meer losgaat bij het wegrijden.
Herkent iemand dit probleem? Of beter, weet iemand een...
Gisteren out of the blue, 790km te gaan voor blocage (adblue). Meteen de AdBlue reservoir volgetankt, maar foutmelding bleef. Vandaag >40km afgelegd, foutmelding blijft. Goede nieuws (?), teller telt af +-740 te gaan momenteel. Mogelijk werkt de...
Hoi ik heb eeen probleem ik heb vandaag een clio 2003 initiale 1.6 gekocht vandaag automaat. Na het kopen is de motor lampje gaan branden ik had nergens iets ergs in gedachten uitgelzen enzovoort auto compleet gechekt. Maar nu kwam ik erachter dat...
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...