Nieuw lid
-
Topic author - 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Nieuw lid
Hallo,
Even voorstellen, ik ben Frank, 31 jaar en samen met Marieke. Afgelopen zaterdag heeft ze na haar BMW 3 serie Touring haar nieuwe leaseauto in ontvangst genomen bij Stam in A'foort: een Laguna Estate 2.0 DCi 110kw Dynamique. Extra's zijn Pack Comfort, DVD nav, 17" Spider velgen en privacy glas met apart te openen achterruit.
De Laguna wordt dus het meest gebruikt door de vrouw, zelf heb ik ook nog een klein speeldoosje tot m'n beschikking.
Gr.
Frank
Even voorstellen, ik ben Frank, 31 jaar en samen met Marieke. Afgelopen zaterdag heeft ze na haar BMW 3 serie Touring haar nieuwe leaseauto in ontvangst genomen bij Stam in A'foort: een Laguna Estate 2.0 DCi 110kw Dynamique. Extra's zijn Pack Comfort, DVD nav, 17" Spider velgen en privacy glas met apart te openen achterruit.
De Laguna wordt dus het meest gebruikt door de vrouw, zelf heb ik ook nog een klein speeldoosje tot m'n beschikking.
Gr.
Frank
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
Mooie wagen en veel plezier ermee.
Alleen jammer van dat STAM achterop, dat zou ik er meteen afhalen en ze aanklagen voor het vervuilen van een laguna...
Alleen jammer van dat STAM achterop, dat zou ik er meteen afhalen en ze aanklagen voor het vervuilen van een laguna...
[size=184][b][color=red]www.lagunaclub.nl[/color][/b][/size]
Eens een laguna, altijd een laguna
Eens een laguna, altijd een laguna
Hide post links |
-
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Laatste bezoek: 12 sep 2014 19:28
- Actief als: particulier
nieuwe Laguna
Oei, maar dat is een mooie wagen! Gelukkig nog net niet met die lelijke nieuwe kentekencombi. Staat goed dat chique zwart. Rijdt zeker heel anders dan een 3 Touring? Hoewel geen Renault, leuk speeldoosje heb je ook. Op foto 2 zie ik dat je buren ook een goede smaak hebben!
Ik voel me lekkerder in een [b]RENAULT[/b]
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Contacteer:
Mooie Laguna, zwart staat haar inderdaad erg goed. En welkom op dit forum.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Hide post links |
-
@Justus.
We hebben nu ongeveer 800km op de teller staan, en uiteraard nog niet de wegligging tot op de limiet verkend. De vering en demping is niet soft eerder wat hard, maar komende uit een BMW ervaren wij dat juist als prettig. Wel worden drempels en richels minder hard doorgegeven dan in de BMW wat het comfort ten goede komt. De lichte besturing is wennen, maar vooralsnog niet heel vervelend ofzo.
Verder is het aanmerkelijk stiller en heeft de motor meer dan voldoende reservers om snel te versnellen. Lekker veel koppel ook, dus soepel torretje. Qua afwerking misschien nog niet helemaal op Duits niveau, bekleding A-stijl zit al wat losser, gerbuikte materialen dashboard, maar heb het idee dat het niet zo veel meer scheelt. Vind het dash in ieder geval wel een stuk mooier en daardoor meer uitstraling hebben dan in de 3 serie.
Verder zijn de piepjes van de pdc wat zacht, ff zoeken hoe wat dat wat harder kunnen zetten.
BTW: de buren van m'n schoonmoeder hebben goeie smaak. Daar staat namelijk de Clio op de oprit. Onze buren hebben minder smaak. En voor wat betreft het speeldoosje, daar is wel e.e.a. aan "ge-upgrade" zodat het ook nog eens een razendsnel speeldoosje is
We hebben nu ongeveer 800km op de teller staan, en uiteraard nog niet de wegligging tot op de limiet verkend. De vering en demping is niet soft eerder wat hard, maar komende uit een BMW ervaren wij dat juist als prettig. Wel worden drempels en richels minder hard doorgegeven dan in de BMW wat het comfort ten goede komt. De lichte besturing is wennen, maar vooralsnog niet heel vervelend ofzo.
Verder is het aanmerkelijk stiller en heeft de motor meer dan voldoende reservers om snel te versnellen. Lekker veel koppel ook, dus soepel torretje. Qua afwerking misschien nog niet helemaal op Duits niveau, bekleding A-stijl zit al wat losser, gerbuikte materialen dashboard, maar heb het idee dat het niet zo veel meer scheelt. Vind het dash in ieder geval wel een stuk mooier en daardoor meer uitstraling hebben dan in de 3 serie.
Verder zijn de piepjes van de pdc wat zacht, ff zoeken hoe wat dat wat harder kunnen zetten.
BTW: de buren van m'n schoonmoeder hebben goeie smaak. Daar staat namelijk de Clio op de oprit. Onze buren hebben minder smaak. En voor wat betreft het speeldoosje, daar is wel e.e.a. aan "ge-upgrade" zodat het ook nog eens een razendsnel speeldoosje is
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Laatste bezoek: 19 jan 2016 17:41
welkom hier en veel plezier met de laguna.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut