Ik ben ook weer gebeld door RN,
Verklaring is dat het een product eigenschap is volgens Renault.
De kneep zit hem in de definitie van
product...
Daar gaan ze in de boot met de beredenering.
Is in de verklaring het product een RN Kadjar, dan is het waar. De Kadjar hikt inderdaad.
Is het product een moderne nieuwe personenauto (zeg maar waar de consument uit kan kiezen als ie shopt in de prijsklasse van rond de 30 mille) dan is het niet waar.
Want hikken is geen product eigenschap van een moderne nieuwe personenauto van rond de 30 mille (zelfs niet van een nieuwe van 10 mille overigens)
Ik vraag me af hoeveel gedupeerden er zijn.
In m,n uppie is het wel lastig tegen de multinational.
Ik denk dat we toch contact met de media moeten opnemen, misschien dat zij een oproep uitzenden zodat er wat beweging komt.
Vragen aan lezers van dit forum:
1). Wie ziet het zitten om recht te doen zegevieren? (naast ontbinden, wat voor mij niet meer 100% ($) gaat lukken)
2). Wie heeft nog KJ van 2015 die hikt EN nog niet is teruggewenst voor een (al dan niet onsuccesvolle) update?
3). Wie heeft contacten bij TNO NLR of zo om voor relatief weinig een onafhankelijke versnellingstest bij constante belasting en cruisecontrol op een rollenbank te doen?
4) Wie heeft een goede ingang in de Mediawereld om hier een mooi televisie programmaonderwerp van een kwartier aan te wijden? (of gewoon Radar.nl?)
Belangrijk: het gehik begon na precies 300KM.
Als we daar de oorzaak van kunnen aantonen in de (originele) software hebben ze wat uit te leggen
.
Ten eerste omdat je als consument het bij de proefrit niet kon constateren als zijnde een KJ producteigenschap, en ten tweede een tijdlijn-setting (TSN) in de software sterk naar uitstootfraude ruikt.