Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik begin een beetje radeloos te worden. Mijn renault megane 1.5 dci houdt in , vermogen valt weg en na even je gas los te laten pakt ie m weer op. Wanneer je in het inhouden je gas ingedrukt houdt begint ie te bokken en uiteindelijk...
beste forum leden ik heb een vraag over electriche inklapbare spiegels.
ik heb een renault grande modus met electriche inklapbare spiegels
die worden bediend met draai knop in de bestuurders deur jullie wel bekent denk ik
inklapen en uit klapen....
Mijn auto slaat af als huij bij stilstand stationair draait ,dit gebeurd ook als ik achteruit wil rijden en voor het stoplicht stil sta.
Heeft iemand een idee wat de oplossing is van deze storing?
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Goedeavond,
We hebben een Renault Megane 1.5 dci van het jaar 2011. Sinds enkele weken begint de koelventilator van de radiator onmiddellijk te draaien als de motor gestart wordt. Het in en...
Voor mijn Megane III Estate bose edition uit 2011 ben ik op zoek naar de schroef waarmee de ventilatieschacht onder het handschoenenkastje wordt vastgezet. Dit is het plastic element met gaten waarmee de lucht verdeeld wordt. Deze hoort met zijn...