Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, even een vraag over mijn radio. Ik ben sinds vorige week de trotse bezitter van een megane cabrio en hoop dat iemand me kan helpen...
Het is namelijk een beetje jammer dat er alleen radiocasette inzit en geen cd speler. Mijn vraag: is het mogelijk om op de huidige radio een cd-wisselaar aan te sluiten of is het anders simpel om de huidige radio/cassette te vervangen door een radio/cd-speler?
tnx, dat lijkt mij ook. Maar die standaard renault radio's zijn van die dikke grote bakken die bovendien aangesloten zijn op de stuurafstandsbediening. Dus een normaal formaat autoradio zal hier niet passen...
Voor de Mégane I bestond zo'n mooi opzetrandje, dat je kon gebruiken om een DIN-radio te installeren op de plaats waar normaal de originele renault-radio zit. Voor de Mégane II bestaat zo'n opzetstuk niet, je kan wel een DIN-radio plaatsen, maar de afwerking rondom is niet zo mooi.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goeiedag beste Renault liefhebbers,
Mijn schoonouders rijden met een Renault megane II coupé/cabriolet 1.9 dci bj. 2004 waarvan de koelvloeistof verdwijnt tussen het blok , auto is binnen geweest in garage en die wist te vertellen dat de...
Wie kan mij vertellen hoe je het kofferbak slot demonteert van een renault megane 2 cabrio,
Ik zie wel 2 bouten aan de binnen kant in de kofferbak, maar dan is hij nog steeds niet los.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag een reactie.
M.v.gr Eddie
onlangs particulier cabrio aangeschaft. ter plaatse gaat dak zonder problemen meermaals open. thuisgekomen werkte die perfect... en 4 tal keer, dan wou die ni meer dicht. noodfunktie gebruikt en dichtgekregen...2 x...naar garage geweest en problem...
De wagen trekt wel goed op, hij doet het niet altijd.
Aan de batterij meet ik 14,3 V
Ik weet niet zeker of de oorzaak te vinden is aan de ontsteking, of bijvoorbeeld iets aan het vliegwiel.
De koppeling is vrij straf.
Ik heb een Renault Megane 3, bouwjaar 2011.
Een paar weken geleden begaf mijn startmotor.
Die heb ik laten vervangen, maar helaas kwamen er andere problemen bij kijken.
De monteur had zeer waarschijnlijk kortsluiting gemaakt,...