Bij mijn Kadjar van 2016 met een kilometerstand van net 5000 KM constateer ik eigenlijk al vanaf het begin een irritante resonantie. Deze treedt op in het toerenbereik tussen de 3000 en 3,5 rpm. Het lijkt wel of dan ook het hele rechter portier trilt.
Ik ervaar dit als zeer vervelend. De monteur zegt dat dit een tussenschot plaatje in de uitlaat is. Hij zei ook dat hij van RNNL pas vanaf 10.000 kilometer iets aan rammeltjes mag doen? Kent iemand dit verschijnsel. Je mag toch verwachten van een nieuwe auto dat deze niet trilt bij het optrekken. Ik schaam me dood met m'n nieuwe auto voor dat geld. Ik persoonlijk heb al onder de auto gelegen en geluisterd, maar ben niet zo zeker van de uitleg van de garage. Iemand een idee?
Resonantiegebied irritant rauw trilgeluid bij 3 / 3.5 RPM
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 14 aug 2016 22:15
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 17 feb 2022 14:25
- Actief als: particulier
Re: Resonantiegebied irritant rauw trilgeluid bij 3 / 3.5 RP
Pfff, hij bedoelt dat pas na 10.000 km rijden Renault NL de uren/materialen gaat vergoeden die hij nodig heeft om rammelzaken op te lossen. Met de imp heb jij niks te maken dus ik zou de dealer even wijzen op het feit dat je mag verwachten dat je een degelijk product hebt gekocht en hij deze klacht op dient te lossen of de auto nou 2k, 5K of 100K gelopen heeft.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut