Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn espace IV uit 2006 heeft mooie ingebouwde navigatie. Carminac Navigation et Communication. CNC
Tijdje terug die update gedaan van kaart en de flitspalen.
Echter Renault brengt geen nw kaarten meer uit lijkt het, aldus dit forum.
Wat kan ik nu doen?
Kan een derde partij nieuwe kaarten maken?
Kan ik een nieuw nav systeem laten inbouwen?
Moet ik maar gewoon een tomtom kopen en ervoor plakken?
Het is maar wat je belangrijk vind. Alsof wegen ieder jaar vreselijk wijzigen. Tot op heden ben ik nog nooit in de problemen gekomen met navigatie door een oude kaart. En bovendien als je in een nieuwbouw wijk moet zijn navigeer je gewoon vlakbij. Vervolgens lokaal op plattegrond aan de weg kijken of Google maps aanzetten op je mobiel. Een domdom extra kopen is pas echt zonde van het geld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een nieuwe Captur in bestelling staan en nu vroeg ik mij af of er op deze Captur ook standaard 3 jaar navigatie updates staan. Dit was bij mijn huidige (2019) wel het geval maar bij de informatie over de nieuwe Capturs kan ik niets...
Ik mis de twee opties Navigatie en Apps in het menu van mijn R-Link2.
Nu heb ik de garage waar we de auto vandaan hebben gemaild met de vraag of dat klopt, zij geven aan dat onze R-Link2 is uitgerust zónder Navigatie.. Maar klopt dat...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Ik zal hier de nieuwe versies van de app voor Android vermelden en wat er nieuw is in de app.
Het is een gesloten topic dus als je opmerking hebt omdat het niet vermeld is stuur mij even pb
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...