Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor de liefhebbers die een Renault 6 hebben en deze graag willen blijven behouden, heb ik nieuwe onderdelen voor de Renault 6. Ook documentatie van deze mooie Renault is aanwezig.
Voor een kleine greep uit de beschikbare onderdelen en documentatie, breng een bezoek aan de site:
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
Ik hoop een pakkende titel gevonden te hebben om de aandacht te trekken. Ik heb sideskirts liggen van een volgens mij renault 9(wit). Ik ben hier (een ruimte die niet van mij is) aan het opruimen en ik kan ze wegbrengen, maar veel liever geef...
Ik loop er tegen aan dat het schakelaartje van de ACC slijtage heeft. Ik begrijp dat schakelaartje niet vervangen kan worden en een nieuw stuur kan wel maar dat kost 600 euro. Met of...
Benieuwd waar de mensen op dit forum hun onderdelen vandaan halen. Zelf ben ik weinig trouw aan een vaste leverancier. De laatste jaren kom ik vaak bij autodoc uit. Nadeel(tje) van deze leverancier is dat ze slecht communiceren en...