Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij hebben (sinds kort) een Espace Expression uit 2004 met een Cabasse Auditorium Tronic radio + 6cd wisselaar. Alles zit achterin. Het probleem is dat er geen geluid uit de front speakers komt. Rear speakers doen het prima. (het ligt niet aan de instellingen)
Ik heb inmiddels de parrat ck3100 er helemaal tussen uit gehaald, helaas ook zonder effect.
Iemand nog enig idee?
Verder viel mij op dat als de zgnd expert knop op de AB lang ingehouden wordt de radio in een andere test/config mode komt. Is daar ergens een handleiding van te vinden?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Gisteren had ik een raar probleempje op mijn multimediasysteem. Het geluid van de radio viel uit en er was ook geen andere zender en zelfs geen andere bron te kiezen. Ook was de richtingaanwijzer niet meer hoorbaar terwijl de geluidsinstelling op...
Een tijd geleden is mijn speaker rechts onder van mijn renault trafic II doorgescheurd in het rubber. Bleef wel geluid uit komen maar slecht geluid. Vorige week donderdag had ik dus besloten om er andere speakers in te...
Sinds deze week een probleem met mijn telefoon en de R-link van Renault Megane 2018
De telefoon maakt verbinding met bluetooth en in beeld ook nummer. Maar vervolgens geen geluid, niet als telefoon overgaat en niet als de ander opneemt. De ander...
Ik heb een Laguna 3 estate bezine uit 2012 met Bose Installatie. De speakers in de deuren doen het niet (meer). Alleen de Bose centrale speaker In het midden van mijn dashboard. Ik wou de speaker achter vervangen maar...