Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@Fivari:Die Range Remaining is zover ik weet standaard de laatste 200km (en een of ander algoritme erbovenop?) en alleen de ritgeschiedenis resetten zorgt ervoor dat ik snel op een nieuwe waarde zit. Maar tijdens een lange rit wil ik de geschiedenis niet per se resetten maar wel zien wat er met mijn range gebeurt als ik niet 110 maar 95 ga rijden.
Mijn wishlist heb ik ook gemaakt met Jan met de Pet in het achterhoofd. Die wil gewoon "Accu is koud, ZOE laadt pas over een paar minuten met volle snelheid" ipv alleen een "01:45" melding als ie in de winter bij FastNed staat.
Het gaat me dan ook vooral om dat ik per se de kaart moet pakken, wat ik onhandig vind. Noem me lui (dat ben ik namelijk ook), maar ik wil gewoon de ventilatie kunnen aanzetten zonder de kaart van de achterbank te pakken. Dat kan ook met de navigatie, dus waarom de ventilatie niet.
Maar ik ga wel toegeven dat ik het van de r-link store niet wist, al zie ik dat het nog steeds handmatig op de sd kaart zetten is (dus niet a la tesla direct in de auto). Ook moet ik dan idd blij zijn met mijn luxe ruitenwissers .
Ben het er mee eens dat kruipen en stratknop voornamelijk op voorkeur gebaseerd waren.
@ BB-one: De Tjoep Tjoep kan idd op die manier ontweken worden. Maar het automatisch sluiten is erg prettig, ik vraag me dan af waarom ik het harde geluid niet gewoon kan uitzetten/zachter zetten. Dus vind het toch echt een verbeterpunt.