Ik heb mijn auto in augustus 2014 gekocht bij VKV Renault (officiele dealer) te Zaltbommel.
Vorige week is mijn auto in deze garage geweest voor klein onderhoud (niets motorisch) en ik wou mijn onderhoudsboekje een weekje later raadplegen (die ik niet beter wetende in mijn Renault mapje (wordt geleverd bij auto) bewaar, zoals handleiding radio/navigatie auto). Echter blijkt deze er niet (meer) in te zitten.
Vandaag de dealer gebeld en zij melden dat deze nooit bij de Megane 3 geleverd is/wordt. Ik twijfel nu omdat ik toch echt ooit dit boekje gezien heb tussen mijn papieren. Althans dat vermoed ik echt
![uhm :think:](./images/smilies/think.gif)
Ik heb de handleiding (dik boekje over megane) geraadpleegd en hier wordt achterin ook gesproken over onderhoud. Dit bedoel ik niet. Ik bedoel gegevens als soort olie en wat blijkt.....
Deze megane handleiding schrijft eveneens voor om een onderhoudshandleiding te raadplegen als het gaat om wat voor soort olie een bepaalde type motor nodig heeft.
Dealer weer gesproken en zij geven aan dat deze onderhoudshandleiding alleen bij een nieuwe auto geleverd wordt. Ik heb mijn auto niet nieuw aangeschaft dus ben ik nu de pizang.
Mijn vraag is nu: - Wordt er alleen bij aflevering van de megane 3 een onderhoudshandleiding geleverd EN weet iemand of er wel of niet een apart onderhoudsboekje (voor afstempelen werkzaamheden bij ....km stand, etc etc) geleverd wordt bij de megane 3?
Blijf het vreemd vinden....
Mvgr Daan.