Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dan heb een zeer loyale dealer!
Loyaal aan de klant, en aan RN! (doordat ze hoogstwaarschijnlijk de aansprakelijkheid van chippen van RN Fr, naar individueel dealer niveau halen)
Klant merkt niets ( zou ik ook wel willen)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme
Waarom denk je Kad in mijn Jar dat de auto door dealer gechip t is,op mijn gemeente ken ik ook iemand die de benzine al 3 maanden in zijn bezit geeft en geen hik geeft.Min wagen is op 15/12 van de band gerold.
als dealers zelf auto,s naar de chippers brengen om dit probleem op te lossen
en men krijgt daar lucht van is het hek helemaal van de dam
beetje een VW schandaal
Bij Opel worden de dealers ervan verdacht.
De EU kan een autodealer geen 20 miljard boete opleggen...
Zolang er geen traceerbare opdracht vanuit de fabrikant is kunnen ze hen niets maken.
Chippen is in NL niet verboden op reeds geleverde auto's
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme
@ Kad : ook ik kreeg bevestiging van mijn garagehouder dat er zich duidelijk een horten en stoten probleem manifesteert, proefondervindellijk vastgesteld na een ritje, overigens.
Zwart op wit is dit bevestigd, tegelijkertijd met de toezegging dat er "intens" naar een oplossing gezocht wordt voor de Kadjar "Intense" benzine.
Maar alle heil moet uit Frankrijk komen ... geen deadline gekend ...
Dus wordt wachten de boodschap.
Alweer ...
En ook bij mij hetzelfde verhaal. Dealer onderkent het probleem. Enige tijd geleden met monteur een proefrit gemaakt en probleem geconstateerd. Dealer heeft contact gehad met Renault Nederland en daar is het probleem bekend. Oplossing moet uit Frankrijk komen. Dealer kon niet aangeven wanneer de oplossing beschikbaar komt ...
half jan. een berichtje gehad dat eind jan er een update zou komen voor de radio.
tot op heden niks vernomen, heb ze nog even ruimte gegeven maar ga er na het weekend toch maar even langs
kijken of hun agenda wel omgeslagen is naar de maand februari
je weet mijn situatie ?
ik heb mijn dealer ook de keuze aan geboden en die was, als ik na 1 jaar nog geen oplossing had voor het inhoud probleem
dat ik dan mijn complete som terug zou krijgen van renault.
die gok wilden ze niet nemen dus kan nog even duren ben ik bang
Okee,
Ik neig ook sterk in die richting en heb dat ook bij RN aangekondigd een paar dagen geleden.
Nog geen reactie.
Ik baal enorm dat het zo moet lopen.
Naast de grote problemen zou ik de auto niet kwijt willen.
Zou ook niet weten wat ik dan zou kopen. (Misschien toch een grijze diesel? kJ met rlink update?)
Kleurverschil is namelijk ook niet opgelost omdat rouge flamme niet per carrosserie deel gespoten kan worden zonder verschil.
Is dus niet gespoten, spuiter gaf aan dat ook de klep en schermen gespoten moesten worden om een juiste overgang te krijgen.
Verffabrikant schrijft dat ook voor, alleen voor rouge flamme...
En om nu bij een nieuwe auto spuitwerk over goede spatschermen te nevelen gaat me te ver.
Word ook nooit netjes over blanke lak heen, je kijkt er dan als het ware tussen de lagen.
Ben dus terug bij af.
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme
Inspuiten noemen ze dat, de aanliggende delen meespuiten om kleurverschillen te voorkomen. Is vrij standaard bij schadeherstel wanneer je metaal of vernislakken hebt.
Iedere vakman kan dat zonder dat je daar iets van ziet later, dus ik zou het gewoon laten doen !
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Ik geef ze nog 1 kans eenregeling te treffen.
De dealer (alle RN dealers) zijn voor mij de vertegenwoordiging van RN.
Ik communiceer met een RN dealer.
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme
Pfff met al die miserie al veel zin om bestelling te laten annuleren .... koop geen nieuwe wagen , om miserie van tweedehands mee te maken .... kost genoeg, dus moet werken!
Er kan al eens ’een probleempje ’ zijn .... maar niet zoveel als ik hier te lezen krijg, we betalen, dus we zijn geen proefkonijnen!
Je hebt wel pech hè kad in mijn jar, ga er ook eigenlijk van uit dat de dealer alles oplost.Maar soms moet helaas de toon wel eens anders om verder te komen.Auto is fijn op wat stomme Franse dingen na, ledjes, etc .R link veel van verwacht maar das grote tegenvaller ,geen radiotext in beeld,spraakbesturing werkt niet,mailapp krijg hem niet aan de gang ..USB stick mkv file voor video werkt niet.Ja zegt Renault je mag gratis app binnenhalen aquarium nou das iets van 10 jaar terug.
Ja van alles geprobeerd maar werkt niet.Vandaag dealer nog gebeld was nog geen update (zegt ie ) Auto vanaf 09-12-2015 spraak heeft denk ik to nu 7 of 8 dagen gewerkt..Ook nog steeds na 2 maanden nog geen renault pas ..Mijn eerste franse auto Renault
Woensdag de auto bij de dealer neergezet voor de rlink update , en meteen om te kijken of er wat gedaan kon worden aan de software voor het stotteren , update rlink wel gelukt de rest niet , er was volgens de dealer wel software beschikbaar voor de rekenunit maar die kregen ze er niet in. ook had hij gelezen dat er er in juni een update komt voor het rijden op de cc. en dat zou het stotteren daarin tegen moeten gaan, aangegeven dat ik het ook heb als ik niet op cc rijd, vandaag ook brief gehad van rechtsbijstand ,nemen binnen enkel dagen contact op. dealer weet dat ik me aan het oriënteren ben nar mijn mogelijkheden
zo net het laatste vrachtje gedaan met de Kadjar
1 ding moet ik wel zeggen dat de rechtervoor stoel plat kan is wel een ideale optie die gaat ik wel missen een plank van 2,5m gaat er met gemak in.
vanmiddag gaat de kadjar terug naar de dealer en krijg ik mijn Clio gt weer terug en mijn complete bijbetaling
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
gefeliciteerd ,goed opgelost voor jouw, ik hoop nog steeds dat er een oplossing komt ,wil de kj eigenlijk niet kwijt, maar erger me mateloos aan het horten en stoten , als het goed is van de week een gesprek met rechtsbijstand advocaat , ben benieuwd waar ze mee komen.
Gaan we nu mensen moeten feliciteren als van hun KJ af zijn?
Hmmm, dat is de wereld op zijn kop.
Ik vraag mij af hoeveel KJ er terug gegeven moeten worden voordat men over de brug komt met een andere vorm van service.
Valt mij op dat er relatief veel KJ's met minder dan 5000KM te koop staan.
Zijn niet allemaal demo's maar volgens mij al op naam geweest.(??)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme
Onze Kadjar energie TCe 130 Intens heeft hetzelfde probleem. Ook met name bij koude motor en bij 50 km/uur. Auto 13 november ontvangen. Probleem direct gemeld bij dealer. Aanvankelijk dachten we dat het een probleem was van de banden en de wielen. Opnieuw uitgelijnd en banden vervangen. Maar probleem bleef, en ik begrijp na het lezen van dit forum waarom. Ik vraag me af of mijn dealer dit forum ook leest, want dat heel veel extra werk kunnen voorkomen. Overigens verder een prima auto om te rijden. Ook de nageleverde wegklapbare trekhaak werkt perfect. Ik hoop dat Renault Nederland dit probleem snel gaat oplossen, want het is een smet op deze mooie nieuwe Renault.
eigenlijk schandalig 24 september is het eerste melding hier op dit forum over het probleem
en er is nu nog niks bekend over wat het is en of er een oplossing komt
Ik feliciteerde hem , omdat het voor hem goed is afgelopen dat het resultaat daarvan is dat de kj terug moet is idd niet leuk.
ik blijf zelf ook nog steeds hopen dat ze op zeer korte termijn een oplossing hebben wat zou het erg zonde vinden om uiteindelijk het zelfde resultaat te krijgen, zit er niet op te wachten ,maar ben wel bezig met een advocaat.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste lezer,
Deze prachtige auto - die ik dit jaar kocht - heeft een euvel wat niet nodig lijkt.
Als hij eenmaal honderd meter verder is rijdt hij super, maar....
wat kan ik doen, vervangen, afstellen om normaal smoothly weg te rijden direct na het...
Onze Captur 0.9 TCE doet het verder prima hoor. Na bijna 8 jaar rijden nog geen enkel probleem mee gehad.
Maar 1 ding moet met toch van het hart. Als ik met koude motor optrek in de eerste versnelling lijkt de koppeling te schokken. Het is net alsof...
(Renault Kangoo 1.5 diesel bestel 2015)
Mijn Kangoo loopt heel even op 3 cilinders bij koude start...
Duurt even een paar seconden en loopt dan weer goed.
Krijgt op tijd zijn beurten, van de week net een kleine beurt gehad, olie en olie filter.
Ben...
De klep van de omschakeling van warm naar koud werkt blijkbaar bij mijn Renault Kangoo van 2014 niet meer! De kabel is blijkbaar niet losgeschoten maar het zit vermoedelijk in de klep zelf die ofwel afgebroken is of losgekomen. Wie weet wat er juist...