Beste forumleden,
Ik ben nieuw hier vanwege mijn recente aankoop, een Laguna 1.8 16v van het eerste type uit 2000.
Nou heb ik helaas na het zetten van mijn handtekening wat ontrustende verhalen gevonden over de betrouwbaarheid. Ik heb net een hele dure probleemgeschiedenis achter de rug met een Rover 416 en had nou juist gehoopt op een betrouwbare vervanger.
De verhalen over de Laguna lijken zich te concentreren op de modellen II en III(?) maar de mijne lijkt een beetje in een grensgebied te zitten. Het is de oude carosserie maar met 16v motor en veel electronica. Ik kan er maar weinig over vinden op internet. Kunnen jullie me wat meer vertellen?
Alvast bedankt.
Laguna I 1.8 16v (bj2000)
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
- Actief als: particulier
De verhalen doen vooral de ronde over de Laguna II vanaf 2001.
De Laguna I die u gekocht heeft kan gerust een betrouwbare auto genoemd worden.
Deze 1.8 16v motor is een heel goede motor voor deze auto en ook betrouwbaar.
De mankementen die een enkele keer de kop op steken zijn eenvoudig en goedkoop te verhelpen.
Antonio.
De Laguna I die u gekocht heeft kan gerust een betrouwbare auto genoemd worden.
Deze 1.8 16v motor is een heel goede motor voor deze auto en ook betrouwbaar.
De mankementen die een enkele keer de kop op steken zijn eenvoudig en goedkoop te verhelpen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Bedankt voor je reactie. Ik heb haar (ze praat!) nu een paar dagen en ik moet zeggen dat het een heerlijke auto is om in te rijden. Ze is laag in toeren te rijden zonder bokken en krachtig genoeg om lekker op te schieten. De wegligging is beter dan mijn vorige auto dus ook daar ben ik blij mee. De enorme kofferbak is een zegen, mijn basgitaren kunnen met gemak achterin zonder de achterbank plat te gooien. En wat is het toch een mooi ding! Voorlopig dus dik tevreden. Overigens heb ik eigenlijk niets te klagen over de standaard radio ondanks de negatieve verhalen die ik hierover tegenkom. Ik heb echter geen idee of de speakers in mijn auto zijn vervangen.
De minpuntjes: Haar grote dorst en de beperkte ruimte achterin. Ik zit achterin met mijn 1.93 met het hoofd tegen het dak en de benen in de knoop.
De minpuntjes: Haar grote dorst en de beperkte ruimte achterin. Ik zit achterin met mijn 1.93 met het hoofd tegen het dak en de benen in de knoop.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-