Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nou ja, de hele discussie kan wat mij betreft in de kast. Ik kon geen Espace/Grand Scenic vinden naar onze wensen, dus we hebben vandaag een C5 gekocht.
Ik hoop niet dat het 1 van de 1e generatie is inderdaad... hoop dat je er geluk mee hebt want dat zijn geen beste... Maar gezien je budget vrees ik het wel. Succes
Mn buurman kocht een eerste generatie c5 2.0 automaat,op lpg,en 3ton gelopen.
Wat een miskoop was die auto,maar die was ook nauwelijks onderhouden.
Electrische problemen,automaatproblemen,ophanging problemen..Gelukkig klus ik niet meer..
Als ik zo de onderhoudshistorie zie, zijn de meeste punten al geupgrade, behalve de sluiting van de achterruit. Maar eerlijk gezegd vind ik die optie niet zo belangrijk.
mechanic schreef:Mn buurman kocht een eerste generatie c5 2.0 automaat,op lpg,en 3ton gelopen.
Wat een miskoop was die auto,maar die was ook nauwelijks onderhouden.
Electrische problemen,automaatproblemen,ophanging problemen..Gelukkig klus ik niet meer..
Mijn zwager had dezelfde ervaring met de C5... van ellende verkocht. Hoop dat dit je bespaard blijft. Veel plezier met de auto foto is natuurlijk welkom
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
We gaan het zien. Vooralsnog werkt alles uitstekend en hebben we er een behoorlijke onderhoudshistorie bij, waarbij er een paar maanden geleden heel veel aan de auto is vernieuwd. En er staat nu net 2 ton op, dus dan hebben we nog even te gaan voor we bij de 3 zijn.
Hetgeen ik je kan aanraden is gewoon een espace van 2007 , 2.0 diesel , 173pk .Loop goed , weinig problemen en de beste motor die je kan hebben in espace .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
Ik zou graag op mijn nieuwe Espace ‘welcome lights’ plaatsen. Dit houd in dat wanneer je 1 van de deuren opent een witte led-strip onder de auto aan gaat. Eventueel in combinatie met een oranje strip als extra richtingaanwijzer.
Mijn Espace uit 2007 heeft een rommeltje als je over een klinkerweg rijdt. De stabilisator stangen waren gaar. Reeds vervangen. Rammelt nog een beetje. Met de wielen helemaal naar rechts gestuurd aan de buitenste stuur kogels gevoeld....