Schade bij aflevering
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 26 jun 2018 22:31
- Actief als: particulier
Schade bij aflevering
Beste forum leden, ik zou graag uw mening horen over het volgend.
30-4 hebben we onze nieuwe captur op gehaald, ging heel leuk auto onder groot laken je weet wel.
Na de nodige uitleg en info op naar huis. De volgende ochtend ging ik de dode insecten van de bumper halen, toen zag ik een vreemde plek op de voorbumper, lijkt op een spinnenweb in de lak en bij strijklicht zie je een klein bultje zitten.
Lijkt net of er vanachter iets in de bumper drukt of heeft gedrukt.
Gelijk gemaild naar de dealer met de mededeling en foto's dat dit niet hoort bij een nieuwe auto. En dat dit toch hersteld moet worden. Hij zou er op terugkomen.
20-5 kon ik de auto brengen schade zou het hersteld worden en gelijk het xenon setje dat gratis geleverd werd in de Actie periode gemonteerd worden.
Dit is nu allemaal gebeurd. Maar over het schade herstel ben ik niet tevreden.
Het spinnenweb is weg maar het bultje zie ik nog steeds bij bepaalde lichtval, strijklicht.
Wat moet ik doen, dit maar accepteren of toch weer in de mail klimmen en het naar volle tevredenheid laten herstellen.
Of zullen ze me dan een zeur vinden.
Ik zou graag horen wat de mening is van de forum leden.
30-4 hebben we onze nieuwe captur op gehaald, ging heel leuk auto onder groot laken je weet wel.
Na de nodige uitleg en info op naar huis. De volgende ochtend ging ik de dode insecten van de bumper halen, toen zag ik een vreemde plek op de voorbumper, lijkt op een spinnenweb in de lak en bij strijklicht zie je een klein bultje zitten.
Lijkt net of er vanachter iets in de bumper drukt of heeft gedrukt.
Gelijk gemaild naar de dealer met de mededeling en foto's dat dit niet hoort bij een nieuwe auto. En dat dit toch hersteld moet worden. Hij zou er op terugkomen.
20-5 kon ik de auto brengen schade zou het hersteld worden en gelijk het xenon setje dat gratis geleverd werd in de Actie periode gemonteerd worden.
Dit is nu allemaal gebeurd. Maar over het schade herstel ben ik niet tevreden.
Het spinnenweb is weg maar het bultje zie ik nog steeds bij bepaalde lichtval, strijklicht.
Wat moet ik doen, dit maar accepteren of toch weer in de mail klimmen en het naar volle tevredenheid laten herstellen.
Of zullen ze me dan een zeur vinden.
Ik zou graag horen wat de mening is van de forum leden.
Renault Captur dynamique 90 pk 30-4-2015 R-link , city pack , style pack.Renault Captur Techno 25-4-2024 solid pack en fullscreen pack
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 feb 2022 12:49
Re: Schade bij aflevering
nieuw moet gewoon goed zijn, ik heb momenteel ook een vouw in de achterklep na een schade reparatie, klep was na de aanrijding onbeschadigd.
Je hebt er een hoop gezeur van maar je kan het maar 1x goed doen, als je niks zegt kan je er straks niet meer op terug komen.
Ik ben zelf ook niet zo'n "zeurder" maar ben het nu toch aan het doen. Wachten wat de expert gaat zeggen met het schade bedrijf kom ik er niet uit.
Je hebt er een hoop gezeur van maar je kan het maar 1x goed doen, als je niks zegt kan je er straks niet meer op terug komen.
Ik ben zelf ook niet zo'n "zeurder" maar ben het nu toch aan het doen. Wachten wat de expert gaat zeggen met het schade bedrijf kom ik er niet uit.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Hide post links |
Zoiets wordt oplopende ergernis en dan is de lol van de nieuwe auto er snel af. Dus toch blijven "zeuren". Als het een zichtbaar (en dus naar ik aanneem ook voelbaar) bultje is heb je echt wel een punt. Dat is voor een beetje schadehersteller heel gemakkelijk weg te kloppen en dan is iedereen blij.
Ze zullen je zeker een zeur vinden, maar dat is verder toch echt niet belangrijk. Het gaat erom of je zelf blij kunt zijn met zo'n mooie nieuwe Captur!!!
Ze zullen je zeker een zeur vinden, maar dat is verder toch echt niet belangrijk. Het gaat erom of je zelf blij kunt zijn met zo'n mooie nieuwe Captur!!!
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 07 apr 2019 21:53
Weg kloppen in een kunstof bumper !!! zal iets meer aan te pas komen , maar des al niet te min , gewoon reclameren en aangeven dat je niet te reden bent.
Er is met de bumper ergens tegenaan gereden , achter de bumper zit een metalen balk , die doorgedrukt heeft in het kunstof , dit geeft een ster in het lakwerk , verf is dus gebarsten en het kunstof opgerekt , ze hebben dus alleen de ster uitgeschuurd en niet het kunstof dmv warmte hersteld .
Het bultje is nu alsnog wel weg te krijgen , is alleen meer werk omdat het voorzichtig moet gebeuren ivm lak beschadiging , maar is goed te doen.
Er is met de bumper ergens tegenaan gereden , achter de bumper zit een metalen balk , die doorgedrukt heeft in het kunstof , dit geeft een ster in het lakwerk , verf is dus gebarsten en het kunstof opgerekt , ze hebben dus alleen de ster uitgeschuurd en niet het kunstof dmv warmte hersteld .
Het bultje is nu alsnog wel weg te krijgen , is alleen meer werk omdat het voorzichtig moet gebeuren ivm lak beschadiging , maar is goed te doen.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 14 feb 2021 12:03
Terug gaan , wij hadden ook schade bij aflevering en die van ons is uiteindelijk 3 maal gespoten, moet wel meer wegenbelasting betalen nu , auto is iets zwaarder.
Maar even zonder dollen: TERUG BLIJVEN GAAN!! vraag aan de dealer of ze dit zelf ook zouden accepteren.
Suc6
Maar even zonder dollen: TERUG BLIJVEN GAAN!! vraag aan de dealer of ze dit zelf ook zouden accepteren.
Suc6
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 06 aug 2015 00:59
Ja gewoon terug gaan bij ons zat er ook een kras op de raamstijl aan de binnenkant, gelijk de zelfde dag even terug gegaan en een weekje later is deze vervangen, dealer moet problemen gewoon oplossen !
succes
succes
Renault Captur expression met vier banden en een Stuur
Hide post links |
Terug gaan, geen discussie over mogelijk!
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 26 jun 2018 22:31
Om dit jaar toch goed af te sluiten schade is zonder noemenswaardige actie van mijn kant toch opgelost.
Dealer stelde voor om het nog een keer maar dan goed te herstellen.
Eind goed al goed.
Dealer stelde voor om het nog een keer maar dan goed te herstellen.
Eind goed al goed.
Renault Captur dynamique 90 pk 30-4-2015 R-link , city pack , style pack.Renault Captur Techno 25-4-2024 solid pack en fullscreen pack
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-