Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Ik denk , niet dat je er op kan gaan staan? mijn ervaring met eerdere auto`s = dat niet gelukt.
maar voor het wassen van de auto, ga ik altijd op een krant staan,wel die van zaterdag.
Eigenlijk laat ik het liever door hun doen?...groetjes Rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Dat is de leren Zipperbekelding. Alleen de losritsbare delen zijn dan van leer. De zijkanten van de stoelen, hoofdsteunen, armleuningen zijn dan nog steeds van stof.
Wordt geleverd door Alba, helaas heb ik daar heel slechte ervaringen mee.
Deze sidebars bij een bedrijf in Breda, €250 incl. montage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1.5 DCI Dynamique, uit april 2014, in bezit sinds april 2015, blauw met zwart dak, chromen sidebars, achteruitrijcamera, trekhaak en extra getinte ruiten (15%)
1.5 DCI Dynamique, uit april 2014, in bezit sinds april 2015, blauw met zwart dak, chromen sidebars, achteruitrijcamera, trekhaak en extra getinte ruiten (15%)
Ik heb ze rondom zie foto, maar krijg over drie weken mijn nieuwe caprur de Xmod...
Maar deze keer geen bul,side en rearbars er op, gewoon de standaart auto.
Het is zeker mooi, maar niet altijd even funktioneel..of handig.
Ik vind ze onder niet één auto staan die niet over fulltime 4wd beschikt. Belangrijkste is dat je als eigenaar er erg blij mee bent. Er zijn hele hordes die mijn oranje/zwarte Captur afgrijselijk vinden, dat is dan jammer voor die mensen.
De sidebars zijn geen probleem, maar de bullbar zit erg laag is mij verteld.
Loopt aan bij hoge dorpels heeft de leverancier van de sidebars verteld.
Maar het staat wel mooi onder je auto.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds kort een Renault Captur 1.5 DCI uit 2018
Van 2016 tot 2022 heb ik een Peugeot partner 1.6 diesel gereden.
En bij die diesel moest er ongeveer na elke 150.000 km een tankje gevuld worden met nieuwe additief.
Nu is mijn vraag heeft de...
Nieuw op dit forum, heb aan mn eigen auto merk forum altijd veel gehad. Nu hier beland omdat mijn moeder op haar Captur uit 2015 een kapotte / afgebroken antenne. Dermate afgebroken dat resten erin zitten en ik de nieuwe antenne er...