Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
wie kan mij vertellen waar ik de zekering van de stoelverwarming kan vinden(als die zekering er al is)?
Op het schema in het zekeringen kastje staat de stoelverwarming niet (apart)vermeld? Na heel wat zoeken in boekjes, internet, etc heb ik het helaas nog niet kunnen vinden.
Tevens ben ik erg benieuwd waar de zekering voor dient die onder de vloer zit tussen de twee voor stoelen in?
Hallo de desbetreffende zekeringen bevinden zich een 20tal centimeter onder de bovenste alsook bevinden zich daar een deel relais voor de werking zetels etc... Je kunt ze zien als je vanonder schijnt dus boven de pedalen, hoop dat ik hiermee iemand mee kan helpen......greetz.
Ik heb ook de hele auto al op de kop gezet, maar ik kan de zekering van de stoelverwarming nergens vinden. Is er iemand die enig idee heeft hoe de stoelverwarming geschakeld wordt?
Bij mij werkt alleen de passagierszijde.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, wij hebben een Captur Full Hybride 145 aangeschaft, mooie wagen uit mei 2023, volgende week kunnen we hem ophalen.
prachtige wagen enige wat ontbreekt is stoelverwarming, is deze nog in te bouwen?
Vaak zijn kabelbomen standaard en liggen de...
Gisteren kreeg ik de melding van mijn vrouw dat de stoelverwarming aan de bestuurderszetel niet meer ok werkt. Soms moet ze enkele keren drukken op de knop om deze te doen werken, als deze dan effectief de stoel begint op te...
Ik heb een probleem met mijn Espace4 2006 3.5 initiale.
Ik heb sluiting in zekering 14 o.a. achterruitenwisser en acheruitrijlichten en remlichten werken niet meer. Deze allemaal losgekoppeld maar kortsluiting blijft.
Op de constante stroomdraad van de trekhaak op #9 staat geen spanning meer ook niet bij een draaiende motor.
Is er misschien iemand die weet waar ik voor die draad de zekering kan vinden?
De trekhaak is origineel door garage geplaats dus er zal er...
Beste ik heb net mijn auto uitgelezen en ik kreeg de melding van een nokkenassensor maar de vraag is waar vind ik deze want ik heb de 2 bovenste al vervangen en de fout blijft er op komen ?
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....